Journal archive for Google Scholar Robot!

New Trends in Sport Management

رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی



Volume 10, Number 39 (2023-3)


The construction model of the role of sports on the sustainable development of Iran
مدل برساخت نقش ورزش بر توسعه پایدار ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the effect of financial incentives on the decision to participate in physical activity and sports
بررسی تاثیر مشوق های مالی بر تصمیم به مشارکت در فعالیت های بدنی و ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identification and prioritization of performance evaluation indicators of health clubs using the AHP method
شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد باشگاه‌های تندرستی با استفاده از روش AHP
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Performance evaluation audit in Iranian sports with content analysis approach
ممیزی ارزیابی عملکرد در ورزش ایران با رویکرد تحلیل محتوا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying Fans' Coping Strategies, Against Team Identity Threat (Case study of Esteghlal FC)
شناسایی استراتژی‎های مقابله‌ای هواداران در برابر تهدید هویت تیمی (مطالعه موردی: هواداران تیم فوتبال استقلال تهران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Casual Factors Affecting the Creation of New Businesses in the Country's Sports: A Qualitative Study
شناسایی عوامل علی تأثیرگذار بر ایجاد کسب و کارهای نوین در ورزش کشور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing and Compiling a model of professional competencies of managers in managing the country's sports crises with data Theory Foundation approach
طراحی و تدوین مدل شایستگی های حرفه ای مدیران در مدیریت بحران های ورزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying and validating the e-commerce model in the marketing of sports services with a combined research approach
شناسایی و اعتباریابی الگوی تجارت الکترونیک در بازاریابی خدمات ورزشی با رویکرد پژوهش ترکیبی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Model for Decisions on Outsourcing Service in Sport for all Supply Chain with Fuzzy Cognitive Maps (FCM’s)
ارائه مدل تصمیمات برون‌سپاری خدمات در زنجیره تامین ورزش همگانی با رویکرد نگاشت شناختی فازی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of personal and environmental information sources on the image gap of sports tourists
تأثیرمنابع اطلاعاتی فردی و محیطی بر شکاف تصویر مقصد گردشگران ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Analysis of Knowledge Management at the Ministry of Sport and Youth using SWOT-AHP hybrid Approach
تحلیل مدیریت دانش در وزارت ورزش و جوانان با به کارگیری رویکرد ترکیبی SWOT-AHP
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles