Journal archive for Google Scholar Robot!

New Trends in Sport Management

رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی



Volume 11, Number 40 (2023-5)


Presenting the basic football development model of Iran with an interpretative structural approach
ارائه مدل توسعه فوتبال پایه ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Developing a qualitative model of factors affecting people's participation in e-sports
تدوین مدل کیفی عوامل موثر بر مشارکت افراد در ورزش های الکترونیک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Presenting the coolness model of the brand in the sports industry of Iran
ارائۀ مدل خونسردی برند در صنعت ورزش ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

1. Shoaei M, Moradi S, Azad Fada S, Rezaian Ghiyabashi A. Identifying future scenarios for securing sports events in the Islamic Republic of Iran, Future of Defense Research. 2015;5(19): 7-29.( In Persian). 2. Mohagheghi M, Taghavi M. Principles of Future Research: History, Objectives and Knowledge, Defense Industries Educational and Research Institute, Defense Science and Technology Futures Research Center. 2017. ( In Persian). 3. Clutterbuck R, Doherty A. Organizational capacity for domestic sport for development. Journal of Sport for Development. 2019;7(12):16-32. 4. Spaniol M, Rowland N. Defining scenario. Futures & Foresight Science, 1 (1), e3. 2019. 5. Bouhalleb A, Smida A. Scenario planning: An investigation of the construct and its measurement. Journal of Forecasting. 2018;37(4):489-505. 6. Vasiliki K, Ioannis B. Bondability of Black locust (Robinia pseudoacacia) and Beech wood (Fagus sylvatica) with polyvinyl acetate and polyurethane adhesives. Maderas Ciencia y tecnología. 2
آینده پژوهی توسعه باشگاه‌های خصوصی ورزشی ایران با رویکرد تحلیل ساختاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

identifying factors affecting the development of beach soccer in Iran
شناسایی عوامل اثر گذار بر توسعه فوتبال ساحلی در ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of brand experience on customer engagement with sports brands through perceived satisfaction and value
تأثیر تجربه برند بر درگیرکردن مشتری به برندهای ورزشی از طریق رضایتمندی و ارزش ادراک شده
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Talent management in Handball: Identifying the factors of Engaging, Developing and Retaining talent in Handball of IRAN
مدیریت استعداد در هندبال: شناسایی عوامل بکارگیری، توسعه و نگهداشت استعداد در ورزش هندبال ایران با رهیافت نظریه داده بنیاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing the Communication Pattern of Managers' Synergy and Development of Sport Federations
طراحی الگوی ارتباطی هم‌افزایی مدیران و توسعه فدراسیون‌های ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles