 |
آکروباتیک.
شناسایی موانع توسعه ورزش ولتینگ/ ولتیژ در ایران [دوره 11، شماره 41] |
 |
آینده پژوهی؛ ورزش تربیتی؛ تحلیل ساختاری؛ میک مک
عوامل موثر بر توسعه ورزش تربیتی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 35] |
 |
اثر بخشی
تبیین الگو اثر بخشی مدیریت اماکن قدیمی ورزشی در کلان شهرهای منتخب کشور با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 42] |
 |
اثرات اقتصادی
گردشگری ورزشی و اثرات بلندمدت اقتصادی بررسی دیدگاه کارشناسان گردشگری و تربیت بدنی و گردشگران در مورد اثرات توسعه توریسم ورزشی بر اشتغال و درآمد در استان گلستان [دوره 1، شماره 1] |
 |
اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران
رابطه رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 1، شماره 2] |
 |
ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط الکترونیکی با هواداران فوتبال: مرور سیستماتیک [دوره 11، شماره 43] |
 |
استان قزوین
موانع واگذاری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به بخش خصوصی(مطالعه موردی استان قزوین) [دوره 9، شماره 35] |
 |
اسلامی
مطالعه تطبیقی انگیزههای گرایش بانوان به فعالیتهای جسمانی در ایران و کشورهای عربی منتخب [دوره 11، شماره 42] |
 |
افق 1420.
آینده پژوهی توسعه باشگاههای خصوصی ورزشی ایران با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 11، شماره 40] |
 |
ایران.
تحلیل قانون سقف قرارداد در لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 37] |
 |
بازاریابی الکترونیکی
نقش بازاریابی الکترونیکی بر توسعة ورزشهای تناسب اندام در دوران اپیدمی کرونا [دوره 11، شماره 41] |
 |
بازاریابی در ورزش
آسیبشناسی نفوذ ارزشهای لاکچری در ترجیح مصرفکنندگان کالای ورزشی [دوره 11، شماره 42] |
 |
بازاریابی ورزشی فناوری اطلاعات.
طراحی مدل اندازهگیری عوامل مؤثر سیستمهای اطلاعاتی در بازاریابی لوازم ورزشی [دوره 7، شماره 25] |
 |
باشگاه های کبدی
مدلسازی ساختاری-تفسیری تلفیق هویتیابی برندمحور و تیممحور هوادران برای ارتقای ارزش باشگاهها در ورزشهای کمطرفدار (مطالعه لیگ برتر کبدی ایران) [دوره 11، شماره 41] |
 |
پیشگیری اجتماعی
مطالعه ساختاری تفسیری ابعاد حقوقی جرایم اقتصادی در ورزش حرفهای [دوره 10، شماره 37] |
 |
تاسی از تجربیات
تحلیل کیفی مدیریت تاب آوری در ورزشکاران نخبه کشتی در زمان شیوع بحران های بهداشتی [دوره 11، شماره 43] |
 |
تحلیل عاملی.
عوامل مؤثر بر برندسازی برنامههای تلویزیونی ورزشمحور در ایران [دوره 8، شماره 29] |
 |
تحلیل عوامل ؛ بر مدیریت اثربخش؛ رفتار وندالیسمی؛ هوادار فوتبال؛ جغرافیای فرهنگی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر مدیریت اثربخش رفتارهای وندالیسمی هوادارن فوتبال مبتنی بر جغرافیای فرهنگی [دوره 10، شماره 36] |
 |
تحلیل مضمون.
کاربرد رویکرد SOAR جهت تدوین مولفههای راهبردی توسعه و ترویج فعالیت جسمانی سالمندان ایرانی [دوره 10، شماره 37] |
 |
تداعی برند
مطالعه ارزش ویژه برند تیم ملی والیبال ایران و ارائه مدل [دوره 10، شماره 37] |
 |
تداعیات برند
راهکارهای توسعة برند باشگاه فوتبال فولاد خوزستان [دوره 5، شماره 18] |
 |
تناسب
تناسب جنسیتی در ورزش های رقابتی [دوره 1، شماره 2] |
 |
تنبیه
اثر رفتار غیرکلامی مربی بر کیفیت روابط مربی – ورزشکار در ورزشکاران نوجوان رشته های انفرادی [دوره 1، شماره 1] |
 |
توریسم ورزشی غیر فعال
تأثیر انگیزش حضور گردشگران ورزشی فعال و غیرفعال بر توسعه توریسم ورزشی [دوره 1، شماره 2] |
 |
توسعه اقتصادی
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه درآمدزایی هیئت های ورزشی استان قزوین [دوره 10، شماره 37] |
 |
توسعه ورزش
طراحی الگوی پارادایمی جذب خیّرین در توسعه ورزش [دوره 10، شماره 36] |
 |
توسعه؛ ورزش؛ تیراندازی با کمان؛
تدوین الگوی موانع توسعه ورزش تیراندازی با کمان در ایران [دوره 10، شماره 38] |
 |
توسعهدهندگان
مدل برساخت نقش ورزش بر توسعه پایدار ایران [دوره 10، شماره 39] |
 |
خدمات
تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر توسعۀ خدمت جدید در باشگاه های بدنسازی [دوره 4، شماره 15] |
 |
خلاقیت
مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی ارتباط بین اثربخشی با خلاقیت مدیران فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1] |
 |
دادهبنیاد
ارائۀ مدل خونسردی برند در صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 40] |
 |
دانشگاه شهید بهشتی
بررسی جو آموزشی خلاق از نگاه دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی تهران [دوره 2، شماره 5] |
 |
دانشگاه فرهنگیان.
مدل پارادایمی نهادینه سازی فعالیت های فوق برنامه ورزشی دانشگاهی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 35] |
 |
داوران لیگ حرفه ای
نقش عوامل تحلیل رفتگی بر قضاوت داوران فوتبال : مطالعه موردی داوران لیگ حرفه ای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1] |
 |
در بازاریابی خدمات ورزشی.
شناسایی و اعتباریابی الگوی تجارت الکترونیک در بازاریابی خدمات ورزشی با رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 10، شماره 39] |
 |
درآمد
تأثیر رویداد ورزشی اسب دوانی بر توسعه گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 2] |
 |
رسانههای اجتماعی.
مدل بازاریابی ورزشی رسانههای اجتماعی [دوره 8، شماره 29] |
 |
رفاه اجتماعی
تدوین الگوی توسعه اجتماعی از طریق ورزش تربیتی [دوره 9، شماره 35] |
 |
رفتار استنادی
تحلیل استنادی پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی : مطالعه موردی در دانشگاه مازندران از سال 1385 تا 1388 [دوره 2، شماره 4] |
 |
رفتار مصرفکننده
بازاریابی رابطهمند بهعنوان پیشبینی برای رفتار خرید مشتریان ورزشی: مطالعۀ باشگاه های تندرستی بانوان مشهد [دوره 3، شماره 10] |
 |
رفتارهای برندساز منابع انسانی
تاثیر جوان سازی برند بر اعتلای برند فروشگاههای محصولات ورزشی با نقش میانجی رفتارهای برندساز منابع انسانی [دوره 11، شماره 41] |
 |
روانسنجی.
تعیین ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارزش ویژۀ برند مشتریمحور تیمهای ورزشی [دوره 7، شماره 25] |
 |
روششناسی تحقیق
تحلیل محتوای پایان نامه ها و رساله های رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور بر اساس روش شناسی تحقیق [دوره 1، شماره 3] |
 |
رویدادهای ورزشی
ادراک دانشجویان دانشگاههای سبزوار از تأثیرات داوطلبی در رویدادهای ورزشی و غیرورزشی [دوره 4، شماره 12] |
 |
رویدادهای ورزشی
تدوین مدل مفهومی توسعه مدیریت داوطلبی رویدادهای ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 42] |
 |
رویکرد گلیزر.
تدوین مدل کیفی عوامل موثر بر مشارکت افراد در ورزش های الکترونیک [دوره 11، شماره 40] |
 |
سرمایه روانشناختی.
رابطة سرمایة اجتماعی و سرمایة روان شناختی با نقش میانجی خودکارامدی در دبیران تربیت بدنی [دوره 2، شماره 7] |
 |
سرمایۀ انسانی.
تعیین نقش میانجی سرمایه انسانی در تأثیر چابکی استراتژیک بر خلاقیت کارکنان فدراسیون ژیمناستیک ایران [دوره 8، شماره 29] |
 |
سقف شیشه ای
مقایسه نقش و حضور زنان در پست های مدیریتی سازمان های ورزشی و غیرورزشی [دوره 2، شماره 4] |
 |
سوء مصرف.
ارزیابی آمیخته ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 11، شماره 41] |
 |
سیاست خارجی
نقش دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 26] |
 |
شاخص
معرفی شاخص ها و فرایند ارزیابی میزان توسعه یافتگی ورزشی استان فارس [دوره 2، شماره 6] |
 |
شبکه ورزش.
اعتباریابی مدل بهره وری برنامه های تخصصی بانوان در شبکه ورزش ایران [دوره 10، شماره 38] |
 |
شخصیت.
تحلیل نقش عوامل درونی و بیرونی بر تصمیمگیری مصرفکنندگان در زمان اوقات فراغت با رویکرد فعالیت بدنی [دوره 3، شماره 11] |
 |
شرایط مداخلهگر.
شناسایی عوامل اثر گذار بر توسعه فوتبال ساحلی در ایران [دوره 11، شماره 40] |
 |
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی
تدوین الگوی بازاریابی از طریق اینترنت در ورزش: مورد مطالعه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی [دوره 10، شماره 38] |
 |
شهرت
ارتباط بین انگیزه های مشارکت و تعهد ورزشی در بین ورزشکاران جانباز و معلول [دوره 2، شماره 6] |
 |
شهرداری تهران.
شناسایی عوامل مؤثر بر آمایش اماکن ورزشی شهرداری تهران [دوره 9، شماره 34] |
 |
صلح
تحلیل تماتیک دیپلماسی ورزش در توسعه روابط بین الملل [دوره 7، شماره 27] |
 |
صنعت ورزش
شناسایی موانع برند سازی شهری از طریق ورزش [دوره 11، شماره 42] |
 |
صنعت ورزش
تدوین چارچوب مفهومی تجارت اجتماعی در صنعت ورزش [دوره 10، شماره 38] |
 |
صنعت ورزش.
اثر آیندهنگاری کارآفرینی بر صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 43] |
 |
طراحی مدل
طراحی مدل برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی با تاکید بر توسعه برند ملی [دوره 10، شماره 38] |
 |
عدالت سازمانی.
ارائه مدل ارتباط علی سقف شیشه ای با توانمندسازی کارکنان زن وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش میانجی گری عدالت سازمانی و سرمایه روانشناختی [دوره 10، شماره 36] |
 |
عدم قطعیت
مدلسازی اثر رهبری اخلاقی بر رابطه بین ویژگی های نظم آشوبی و توانمند سازی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 38] |
 |
علوم ورزشی
شناسایی راهبردها و پیامدهای ایجاد اشتغال پایدار دانش آموختگان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 37] |
 |
عملکرد شغلی
الگوی مسیر روابط حمایت سازمانی ادراکشده، بیتفاوتی سازمانی و تصویر سازمانی در سازمان ورزش شهرداری اصفهان [دوره 5، شماره 17] |
 |
عوامل بازدارنده
تببین و شناسایی عوامل جذب کننده و بازدارنده گردشگران ورزشی غیرفعال سفرکننده به استان های غرب کشور (ایلام، کرمانشاه، لرستان و همدان) [دوره 1، شماره 1] |
 |
عوامل محیطی.
بررسی عوامل زمینهای، محیطی و راهبردهای ظرفیتسازی ورزش در ایران [دوره 9، شماره 32] |
 |
عوامل محیطی.
طراحی الگوی توسعة ورزش قهرمانی ناجا [دوره 9، شماره 34] |
 |
فدراسیون قایقرانی
کاربرد روش PCA در ارزیابی عملکرد فدراسیون های ورزشی براساس رویکردهای EFQM [دوره 1، شماره 2] |
 |
فدراسیون های المپیکی
تحلیل شاخصهای بهرهوری فدراسیونهای ورزشی در بُعد قهرمانی به تفکیک مؤلفهها (مادی، مالی، انسانی) [دوره 7، شماره 26] |
 |
فدراسیونهای ورزشی
ارزیابی عملکرد منتخبی از فدراسیونهای ورزشی ایران با استفاده از تحلیل پوششی دادهها
با رویکرد به سیستمهای فازی [دوره 5، شماره 19] |
 |
فدراسیونهای ورزشی
ساخت و اعتبار سنجی مقیاسی برای سنجش برند سازی درونی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 10، شماره 36] |
 |
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد باشگاههای تندرستی با استفاده از روش AHP [دوره 10، شماره 39] |
 |
فراتحلیل
فراتحلیل شاخصهای مؤثر بر عملکرد نظام آموزش عالی علوم ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 36] |
 |
فرایند استعدادیابی
نقش مدیریت استعدادیابی در ورزشهای رزمی [دوره 7، شماره 26] |
 |
فرصت.
چالشها و فرصتهای خصوصیسازی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 32] |
 |
فرهنگ
طراحی مفاهیم اثرگذار ورزش بر امنیت فرهنگی_اجتماعی [دوره 10، شماره 37] |
 |
فرهنگ دوچرخهسواری
تحلیل آمیختۀ بازاریابی سبز در ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه با رویکرد ورزشی-تفریحی (مطالعۀ موردی: سامانۀ دوچرخۀ عمومی شهر مشهد) [دوره 6، شماره 22] |
 |
فرهنگ سازمانی.
مدل ارتباطی فرهنگ سازمانی با رفتار سیاسی و عقلایی در تصمیمگیری و اثربخشی سازمانی کارکنان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 30] |
 |
فرهنگ یادگیری
تدوین نظام ساختاری سلامت سازمانی با فرایند و فرهنگ یادگیری در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 2، شماره 4] |
 |
فرهنگی.
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مشتریان اماکن ورزشی منطقۀ 2 تهران [دوره 4، شماره 14] |
 |
فساد مالی
تدوین الگوی مدیریت فساد در ورزش ایران [دوره 7، شماره 26] |
 |
فساد مالی.
بررسی ابعاد مؤثر فساد اداری در فوتبال [دوره 2، شماره 7] |
 |
فضای مجازی.
اولویت¬بندی اهمیت مؤلفه¬های تبلیغات از طریق پیامک و فضای مجازی در جذب مشتری در اماکن ورزشی استان مازندران [دوره 8، شماره 28] |
 |
فضای ورزشگاه
ارتباط علّی فضای دیداری و شنیداری با جذب و حضور مجدد تماشاگر در ورزشگاه [دوره 2، شماره 5] |
 |
فعالیت بدنی
راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی سالمندان در ایران [دوره 11، شماره 43] |
 |
فعالیت وزارت علوم و تحقیقات و فناوری.
تدوین مدل اوقات فراغت دانشجویان کشور [دوره 8، شماره 28] |
 |
فوتبال
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت مربیان شاغل در لیگ دسته اول فوتبال با تاکید بر FAHP [دوره 10، شماره 37] |
 |
فوتبال
بررسی وضعیت منش پهلوانی بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2] |
 |
فوتبال
تحلیل روابط چندگانة استرس رسانه و انعطاف پذیری کنشی با تعهد سازمانی در داوران لیگ برتر ایران [دوره 2، شماره 6] |
 |
فوتبال ایران.
تحلیل موانع اثرگذار بر عملکرد پایدار صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 26] |
 |
فوتبال.
شناسایی مؤلفههای مدل تعالی برند ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 24] |
 |
فوتبال.
تبیین اثر ارزش ویژۀ برند، تصویر برند و تعهد هوادار بر برندسازی بینالمللی باشگاه های برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 21] |
 |
قابلیت نوآوری.
تأثیر ابعاد قابلیت نوآوری بر عملکرد نوآورانه باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 35] |
 |
قابلیتهای پژوهشی
رابطۀ قابلیتهای پژوهشی و سواد اطلاعاتی با پیشبینی اضطراب پژوهش در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 7، شماره 24] |
 |
قاره آسیا
تدوین الگوی توسعه وزنه برداری در آسیا [دوره 11، شماره 41] |
 |
قدرت برند.
بررسی نقش آمیختة بازاریابی در قدرت برند پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 30] |
 |
قراردادهای حرفهای.
شناسایی و تحلیل شاخصهای اثرگذار بر فساد در قراردادهای بازیکنان و مربیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 42] |
 |
قصد خرید
اثر شخصیت، نگرش، اعتماد و ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالاهای ورزشی برند [دوره 9، شماره 35] |
 |
قوت
تدوین برنامۀ راهبردي برنامههای ورزشی سازمان صداوسیما [دوره 6، شماره 22] |
 |
کارآفرینی
مدلسازی ارتباط بین سواد اطلاعاتی با خلاقیت و قابلیت کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 22] |
 |
کارآفرینی ورزشی.
تأثیر آموزش کارآفرینی ورزشی بر انگیزه خود تعیینی و بهزیستی اجتماعی با نقش میانجی سواد مهارتی در دانشجویان علوم ورزشی
[دوره 9، شماره 33] |
 |
کارافرینی ورزشی
شناسایی عوامل موُثر بر قصد کارافرینی دانشگاهی از دیدگاه خبرگان کارافرینی (مطالعه موردی دانشکدههای علوم ورزشی) [دوره 7، شماره 27] |
 |
کارایی.
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) در بهره وری تربیت بدنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان [دوره 10، شماره 38] |
 |
کارکنان وزارات ورزش و جوانان
تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد زیست محیطی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی رفتارهای دوستانه با محیط زیست [دوره 10، شماره 38] |
 |
کرمانشاه
بررسی جو استادیوم های ورزشی ایران در رویدادهای ورزشی پرتماشاگر [دوره 3، شماره 10] |
 |
کشتی با چوخه.
تحلیل تأثیرات ادراکشدۀ رویداد ورزشی کشتی با چوخه از دیدگاه تماشاگران [دوره 8، شماره 30] |
 |
کمیته ملی المپیک
ارتباط مدیریت کیفیت فراگیر با اهداف آموزشی، مهارتی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 27] |
 |
کمیتۀ ملی المپیک
طراحی دیاگرام تحلیل مسیر عوامل مؤثر در تصویر برند سازمانی کمیتة ملی المپیک [دوره 5، شماره 16] |
 |
کیفیت
ارزیابی کیفیت سیستم توسعۀ استعداد فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22] |
 |
کیفیت زندگی کاری.
ارائۀ مدل اثر ارتباطات بینفردی کارکنان بر کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 11] |
 |
کیفیت نتیجه
پیشبینی تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال حرفهای: نقش کیفیت نتیجه، کیفیت عملکردی و رضایتمندی [دوره 3، شماره 10] |
 |
کیفیت.
بررسی کیفیت برگزاری اردوهای آمادهسازی تیمهای ملی برای المپیک 2020 توکیو [دوره 8، شماره 30] |
 |
گراندد تئوری.
طراحی الگوی بومی رهبری مبتنی بر قدرت نرم در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 30] |
 |
گرندد تئوری
شناسایی عوامل موثر بر توسعه مربیان بسکتبال ایران [دوره 11، شماره 43] |
 |
گلستان
برنامه ریزی راهبردی توسعة گردشگری ورزشی با روش SWOT (مطالعة موردی : استان گلستان) [دوره 3، شماره 9] |
 |
گلستان
بررسی نقش گردشگری رویدادهای ورزشی بر توسعه اقتصادی منطقه ترکمن صحرا در استان گلستان (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردي: ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت اﺳﺒﺪواﻧﯽ) [دوره 9، شماره 35] |
 |
لذت درکشده
مقایسۀ لذت درکشده از فعالیتهای بدنی اوقات فراغت در طبقات مختلف اجتماعی اقتصادی [دوره 4، شماره 12] |
 |
لیگ برتر بسکتبال ایران
تدوین و ارزیابی الگوی جانشینپروری بازیکنان باشگاههای بسکتبال لیگ برتر ایران [دوره 10، شماره 36] |
 |
لیگ برتر فوتبال.
اعتباریابی عوامل موثر بر برندسازی باشگاه های لیگ برتر فوتبال با تکیه بر ارزشیابی مشتریان [دوره 11، شماره 42] |
 |
لیگ برتر فوتبال.
بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی ارزیابی و سیاهۀ فراغت جدی (اسلیم) [دوره 7، شماره 25] |
 |
لیگ برتر فوتبال.
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعۀ فرهنگ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 33] |
 |
لیگ برتر.
کاوش عوامل محیطی و خدماتی مؤثر در بروز خشونت و پرخاشگری تماشاگران تیمهای پرطرفدار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 29] |
 |
لیگ حرفهای فوتبال ایران.
جایگاهسازی برند در لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 33] |
 |
لیگ حرفهای.
ارائۀ مدل ساختاری نقش توسعۀ گردشگری ورزشی بر جذب تماشاچی با میانجیگری تبلیغات در رویدادهای کشتی
مطالعۀ موردی: لیگ حرفهای کشتی آزاد و فرنگی
[دوره 7، شماره 25] |
 |
لیگ فوتبال
تأثیر ویژگی های استادیوم بر حضور مجدد تماشاگران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1] |
 |
لیگ فوتبال.
ارتباط بين مديريت تعارض کار- خانواده با رضايت شغلي و عملکرد داوران فوتبال ايران [دوره 3، شماره 11] |
 |
لیگ ورزشی.
تحلیل توسعهای کسبوکار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 28] |
 |
مالکیت فکری.
تدوین چارچوب مفهومی توسعۀ حقوقی ورزش در ایران [دوره 9، شماره 33] |
 |
محدودیت
سنجش روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة محدودیت های گردشگران ورزشی پیست های اسکی استان تهران [دوره 2، شماره 6] |
 |
محدودیت.
تدوین الگوی ساختاری تأثیر کیفیت اطلاعرسانی بر انگیزۀ دانشجویان در مشارکت به فعالیتهای ورزشی: نقش میانجی محدودیتها [دوره 6، شماره 23] |
 |
محرک ها.
تحلیل محدودیت ها و محرک های حضور تماشاگران در لیگ حرفه ای فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: شهرآورد پرسپولیس و استقلال) [دوره 3، شماره 8] |
 |
محیط ادراکشده.
اثر محیط ادراکشده و حمایت اجتماعی بر مشارکت در فعالیت بدنی اوقات فراغت کارکنان منطقۀ سیزده دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 21] |
 |
محیطی.
بررسی عوامل مؤثر بر توسعۀ سازمانهای ورزشی حکمتمحور [دوره 7، شماره 25] |
 |
مدل
ارائۀ مدل و رتبهبندی عوامل استراتژی بازاریابی اماکن ورزشی شمالغرب کشور [دوره 7، شماره 26] |
 |
مدل پذیرش فناوری
عوامل مؤثر بر استفاده از کدهای پاسخ سریع (QR) در خرید محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 18] |
 |
مدل ساختاری تفسیری
ارائه مدل توسعه فوتبال پایه ایران [دوره 11، شماره 40] |
 |
مدل H3SE.
ارائه مدل توسعه پایدار در اماکن ورزشی ایران براساس مدل H3SE [دوره 10، شماره 36] |
 |
مدل SWOT
عوامل بیرونی و درونی استان هرمزگان در زمینة گردشگری ورزشی و اولویت بندی شاخص های تأثیرگذار بر آن بر اساس مدل SWOT [دوره 2، شماره 5] |
 |
مدلسازی
مدلسازی و سنجش عملکرد انجمنهای ورزشی دانشجویی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 3، شماره 10] |
 |
مدلسازی ساختاری تفسیری
سطح بندی مولفه های شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 38] |
 |
مدل.
طراحی مدل استعدادیابی دو و میدانی در ایران [دوره 8، شماره 30] |
 |
مدیر
ارتباط بین رهبری تحول آفرین و فرهنگ سازمانی با خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 3، شماره 10] |
 |
مدیران
تحلیل وضعیت و مقایسۀ اشتغالزایی مدیران باشگاههای ورزشی با تحصیلات تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی [دوره 6، شماره 22] |
 |
مدیران تربیت بدنی.
مدلیابی ساختاری الگوی شایستگی مدیران تربیت بدنی دانشگاهها منطبق بر فرهنگ اسلامی [دوره 6، شماره 21] |
 |
مدیران ورزشی
اثر تفکر تأملی بر سبک مدیریتی، چابکی عملکردی و کارامدی سازمانی مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 22] |
 |
مدیران ورزشی.
تأثیر مدیریت مدیران ورزشی و عملکرد مربیان در توسعة استعدادیابی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 31] |
 |
مدیریت ارتباط با مشتری
ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند باشگاههای فوتبال با نقش میانجی ارزش ویژۀ برند [دوره 4، شماره 15] |
 |
مدیریت بحران
طراحی و تدوین مدل شایستگی های حرفه ای مدیران در مدیریت بحران های ورزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 39] |
 |
مدیریت تعارض
رابطۀ سبکهای مدیریت تعارض با اثربخشی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان همدان [دوره 3، شماره 9] |
 |
مدیریت جمعیت.
ارائۀ مدل فرایندنگر بروز پرخاشگری و چارچوب کنترل آن در تماشاگران فوتبال [دوره 4، شماره 14] |
 |
مدیریت دانش
تحلیل رگرسیونی ارتباط بین اجزای مدیریت دانش و اقتصاد دانش محور در ادارة کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 2، شماره 5] |
 |
مدیریت دانش
ارائة مدل فرهنگ سازمانی و موفقیت مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 5] |
 |
مدیریت راهبردی منابع انسانی.
تبیین نقش میانجی مدیریت راهبردی منابع انسانی در ارتباط بین خودرهبری و سرمایة انسانی گروههای علوم ورزشی دانشگاههای دولتی [دوره 9، شماره 34] |
 |
مدیریت شایستگی
الگوی شایستگی مدیران ادارات کل ورزش و جوانان ایران با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 4، شماره 15] |
 |
مدیریت کلاس جهانی.
روندهای محیطی مؤثر بر شایستگی مدیران ورزشی ایران با مدیریت کلاس جهانی صنعت ورزش [دوره 9، شماره 34] |
 |
مدیریت منابع انسانی
طراحی الگوی ساختاری اثر رهبری معنوی بر توانمندسازی روان شناختی اعضای هیأت علمی دانشکده های تربیت بدنی [دوره 1، شماره 3] |
 |
مدیریت ورزش شهروندی.
ارائۀ الگوی بهبود کیفیت عملکرد مدیریت ورزش شهروندی در شهر اصفهان براساس الگوی سیپ [دوره 8، شماره 29] |
 |
مدیریت ورزش.
طراحی الگوی تصمیمگیری استراتژیک ارزشی با رویکرد اسلامی در مدیریت ورزش ایران [دوره 8، شماره 31] |
 |
مربیان ورزشی.
واکاوی کیفی عوامل مؤثر بر توسعۀ برند شخصی مربیان ورزشی ایران: رویکرد نظریة دادهبنیاد [دوره 8، شماره 31] |
 |
مزیت رقابتی.
اثر کاربست الگوی مدیریت سایبرنتیک بر گسترش رفتارهای خودمدیریتی و نقش آن بر توسعۀ توانمندسازی روانشناختی کارکنان و ارائۀ مدل [دوره 6، شماره 21] |
 |
مسئولیت قانونی.
مسئولیت قانونی مربیان در عوارض ناشی از اجرای برنامه های کاهش وزن به روش سریع در رشته های وزنی [دوره 3، شماره 11] |
 |
مسخ شخصیتی.
تعیین رابطۀ بین شادی سازمانی با فرسودگی شغلی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان همدان [دوره 4، شماره 14] |
 |
مشارکت ورزشی
طراحی مدل فعالیت های ورزشی تفریحی دانشجویان [دوره 9، شماره 35] |
 |
مشاغل خصوصی.
تحلیل نقش آموزش کارآفرینی در اشتغال فارغالتحصیلان رشتۀ علوم ورزشی [دوره 8، شماره 31] |
 |
مشاغل ورزشی.
الگوی توسعة مشاغل ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 31] |
 |
مشتری
مقایسۀ مدیریت دانش مربیان و ارائۀ کیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان در استخرهای سرپوشیده [دوره 4، شماره 12] |
 |
مشتریان محصولات ورزشی.
تأثیر آوازه برند بر تشویق مشتریان به انتخاب برندهای محصولات ورزشی اردبیل [دوره 10، شماره 37] |
 |
مشتریان ورزشی.
پیشایندها و پیامدهای عشق به برند در مشتریان ورزشی (مورد مطالعه: بازیکنان لیگ برتر بسکتبال آقایان و بانوان ایران فصل 1398) [دوره 9، شماره 33] |
 |
مشوقها غیرمالی
بررسی تاثیر مشوق های مالی بر تصمیم به مشارکت در فعالیت های بدنی و ورزشی [دوره 10، شماره 39] |
 |
مصرف بهینه
شناسایی موانع مدیریت بهینه انرژی در سالنهای سرپوشیده شهر تهران [دوره 11، شماره 42] |
 |
مصرف ورزشی
ساخت پرسشنامة رفتار مصرف کننده در ورزش همگانی [دوره 5، شماره 16] |
 |
مصرفکنندگان.
تأثیر شبکههای اجتماعی بر بازاریابی محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 34] |
 |
مصرفکننده
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 4، شماره 15] |
 |
مطالعه تطبیقی.
آمادهسازی معلم تربیت بدنی: مطالعة تطبیقیِ آمریکا، انگلیس، ژاپن، مالزی و ایران [دوره 8، شماره 30] |
 |
مطالعه کیفی
شناسایی چالش¬های ورزش سالمندی وارائه راهکارهای مؤثر بر ترغیب سالمندان به فعالیت¬های ورزشی [دوره 10، شماره 37] |
 |
مطالعه کیفی
شناسایی عوامل علی تأثیرگذار بر ایجاد کسب و کارهای نوین در ورزش کشور [دوره 10، شماره 39] |
 |
مطالعۀ تطبیقی
مطالعۀ تطبیقی الگوهاي مختلف بيمة ورزشي کشورهای منتخب و ایران [دوره 4، شماره 13] |
 |
معادلات ساختاری
تدوین مدل اندازهگیری آسیبهای رفتاری مربیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 19] |
 |
معادلات ساختاری
تأثیر عناصر برند خدمات بر وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال و بررسی روایی و پایایی ابعاد پرسشنامه [دوره 7، شماره 26] |
 |
معادلات ساختاری
اثر کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 4، شماره 12] |
 |
معادلات ساختاری.
طراحی مدل انگیزة مشارکت ورزشی در بهرهوری کارکنان با نقش میانجی
دگرگونسازی شغلی
[دوره 9، شماره 32] |
 |
معادلات ساختاری.
طراحی مدل ارتباطی اعتماد به مربی و ابعاد فرایند عملکرد تیمی در لیگ دسته اول باشگاههای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 25] |
 |
معلم
ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی با استفاده از بازخورد 720 درجه [دوره 4، شماره 12] |
 |
معلمان تربیت بدنی
شناسایی مشکلات و مزایای اجرای طرح المپیاد درونمدرسهای: مطالعۀ موردی: استان مازندران [دوره 4، شماره 13] |
 |
معلمان تربیتبدنی
تاثیر توسعه حرفهای معلمان ورزش بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی [دوره 11، شماره 43] |
 |
معناداری
مقدماتی بر پژوهش های تجربی در مدیریت ورزش [دوره 5، شماره 18] |
 |
مقطع راهنمایی
رابطۀ استفادۀ بهینه از زمان و اثربخشی دبیران تربیت بدنی در مقطع راهنمایی استان کردستان [دوره 3، شماره 8] |
 |
ملی.
تحلیل عاملی شایستگیهای شغلی مربیان ملی و بینالمللی تکواندو [دوره 6، شماره 21] |
 |
منابع
پیامدهای بهرهبرداری از منابع انرژی تجدید پذیر در استادیومهای فوتبال [دوره 11، شماره 41] |
 |
منابع اطلاعاتی.
تأثیرمنابع اطلاعاتی فردی و محیطی بر شکاف تصویر مقصد گردشگران ورزشی [دوره 10، شماره 39] |
 |
منبعمحور
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کسب مزیت رقابتی در باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد منبعمحور [دوره 6، شماره 20] |
 |
منتخب.
بررسی تأثیر تبلیغات بر جذب و حفظ مشتریان مجموعه های ورزشی آبی منتخب کشور [دوره 2، شماره 7] |
 |
موانع در اوقات فراغت
روایی سنجی مقیاس موانع مشارکت در اوقات فراغت سالمندان [دوره 2، شماره 5] |
 |
موانع محیطی.
موانع کلان تجاریسازی دانش مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 30] |
 |
موانع.
شناسایی مشکلات موجود درس تربیت بدنی مدارس شهر اصفهان و مقایسۀ دیدگاه مدیران، کارشناسان و معلمان تربیت بدنی مدارس اصفهان [دوره 4، شماره 14] |
 |
موفقیت
نقش سبک رهبری مربیان در انگیزش موفقیت و تعهد کشتیگیران نخبۀ ایران [دوره 6، شماره 20] |
 |
موفقیت در بازار
شناسایی راهکارهای موفقیت استراتژی تقلید در شرکتهای کارآفرین ورزشی
(مطالعۀ موردی: شرکت طنین پیک سبلان، برند بتا) [دوره 5، شماره 19] |
 |
موفقیت ورزشی
رابطۀ منابع قدرت مربیان با فضای ترغیبی، تعهد و موفقیت ورزشی بوکسورهای نوجوان ایرانی [دوره 4، شماره 12] |
 |
موفقیت ورزشی
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر عملکرد و موفقیت ورزشی باشگاه های فوتبال [دوره 9، شماره 35] |
 |
موفقیت ورزشی.
تبیین نقش شاخصهای کلیدی منجر به موفقیت ایران در المپیک ریو براساس مدل SPLISS [دوره 8، شماره 28] |
 |
موقعیت راهبردی. بازاریابی ورزشی
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 43] |
 |
مهاجم هدف.
شناسایی متغیرهای عملکردی مؤثر بر ارزش مالی بازیکنان فوتبال ایران [دوره 8، شماره 31] |
 |
مهارت
طراحی و تدوین الگوی توسعۀ مهارتهای کارآفرینی دانشجویان مدیریت ورزشی کشور [دوره 5، شماره 18] |
 |
مهارت ارتباطی
ارتباط بین مهارتهای ارتباطی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 4، شماره 13] |
 |
مهارت های مدیریتی
رتبه بندی عوامل مدیریتی و حرفه ای باشگاههای ورزشی بخش خصوصی شهر کرمانشاه [دوره 3، شماره 8] |
 |
مهارتهای ارتباطی
ارتباط پرخاشگری با مهارت های ارتباطی منجیان غریق مرد شهر تهران [دوره 3، شماره 9] |
 |
مهارتهای داوری
ارائة مدل معادلات ساختاری تأثیر مهارت های ارتباطی بر مهارت های داوری و کارامدی داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 16] |
 |
مهارتهای ارتباطی
اعتباریابی و پایایی سنجی پرسشنامه های تعیین سطح مطلوب ارتباط و مهارت های مؤثر ارتباطی شش گانه [دوره 2، شماره 6] |
 |
نشاط سازمانی
اثر نشاط سازمانی بر بهره وری کارکنان ادارة کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 5، شماره 16] |
 |
نظریه داده بنیاد.
ارائه مدل توسعه فوتبال ایران با تأکید بر مقدمات حضور بانوان تماشاگر [دوره 7، شماره 26] |
 |
نظریه دادهبنیاد
طراحی مکانیزم مؤثر پیادهسازی برنامههای راهبردی در سازمانها و فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 7، شماره 26] |
 |
نظریۀ دادهبنیاد.
ارائۀ مدل توسعۀ پایدار کارآفرینی ورزشی ایران از منظر تفکر استراتژیک براساس نظریۀ دادهبنیاد [دوره 8، شماره 29] |
 |
نقش دولت
تحلیل عاملی نقش سیاسی دولت در اجرای سیاست خصوصیسازی صنعت ورزش [دوره 4، شماره 13] |
 |
نقشۀ راهبردی
تدوین منظرها و نقشۀ راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد کارت امتیازي متوازن [دوره 5، شماره 19] |
 |
نگرش
آزمون مدل ساختاری قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی بر مبنای سلسلهمراتب ارزش- نگرش- رفتار [دوره 6، شماره 20] |
 |
نگرش سازمانی.
تأثیر مهارتهای ارتباطی و کاربرد فناوری اطلاعات در نگرش سازمانی اعضای هیأت علمی و مدعو تربیت بدنی آموزشکدههای سما کشور [دوره 9، شماره 34] |
 |
نوآوری.
تعیین سهم نسبی مؤلفههای مدیریت کوانتومی بر رفتارهای کارآفرینی کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 3، شماره 11] |
 |
نوآوری.
تبیین مدل رفتار نوآورانۀ کارکنان فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29] |
 |
نوعدوستی
تحلیل روابط بین رهبری خدمتگزار و اثربخشی درکمیتۀ ملی پارالمپیک [دوره 4، شماره 12] |
 |
نیات رفتاری.
تبیین اثر تعدیلگر احساسات بر رابطة کیفیت خدمات ادراکشده و نیات رفتاری مشتریان باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 34] |
 |
نیروهای ستادی.
بررسی وضعیت درس تربیت بدنی دورۀ اول ابتدایی با استفاده از ماتریسSWOT [دوره 3، شماره 11] |
 |
والیبال
ارائة مدل توسعۀ گردشگری ورزشی در رویدادهای بینالمللی ورزشی ایران در رشتۀ والیبال [دوره 4، شماره 13] |
 |
والیبال
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس ملی گرایی در ورزش [دوره 5، شماره 17] |
 |
وبسایت ورزشی.
ارزیابی کیفی صفحات وب فدراسیون فوتبال از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 7] |
 |
ورزش
مدلسازی ساختاری (SEM) مؤلفه های دیپلماسی ورزش در توسعة روابط بین الملل جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 16] |
 |
ورزش
تدوین الگوی عوامل مؤثر بر استقرار مهندسی ارزش در ورزش
(مطالعۀ موردی؛ ورزش شهرداری تهران)
[دوره 9، شماره 32] |
 |
ورزش
طراحی مدل ارزیابی مدیریت بازاریابی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 5، شماره 17] |
 |
ورزش
بررسی مقالات بازاریابی ورزشی نشریات علمی- پژوهشی با استفاده از تحلیل استنادی و محتوایی [دوره 3، شماره 10] |
 |
ورزش
تبیین نقش ورزش در توسعه اجتماعی ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 36] |
 |
ورزش
تحلیل ساختار برنامهها و نقشهای کارکردی شبکههای تلویزیونی منتخب ورزشی [دوره 3، شماره 9] |
 |
ورزش
بررسی و مقایسه نگرش متخصصان و مدیران ورزش در زمینه نقش ورزش همگانی و قهرمانی بر شاخص های توسعه اجتماعی [دوره 1، شماره 3] |
 |
ورزش
شناسایی شاخص های کارآفرینی پایدار در ورزش [دوره 2، شماره 4] |
 |
ورزش
ارائۀ یک مدل سهبعدی از چالشهای توسعۀ تجارت الکترونیک در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 20] |
 |
ورزش
شناسایی موانع محیطی و فردی زنان کارآفرین در ورزش و ارائه راهکارهای پیشنهادی [دوره 1، شماره 3] |
 |
ورزش
نقش میانجی اخلاق حرفه ای در ارتباط ورزش با کیفیت زندگی کاری و عملکرد شغلی (مطالعه موردی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان) [دوره 9، شماره 35] |
 |
ورزش
ارزیابی کاراییِ چابکی در شرکت¬های تولیدی ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 10] |
 |
ورزش
طراحی مدل سواد اطلاعاتی، ورزشی و مدیریتی روسای فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 20] |
 |
ورزش بانوان.
شناسایی و اولویتبندی ابعاد ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور [دوره 9، شماره 32] |
 |
ورزش برای همه
اولویتبندی راهکارهای توسعۀ کارت تخفیف هواداران و مشتریان ورزشی با نظرسنجی از مشتریان، مجریان و زنجیرۀ تأمین [دوره 4، شماره 13] |
 |
ورزش تربیتی
تحلیل تعامل راهبردهای توسعه ورزش تربیتی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 7، شماره 27] |
 |
ورزش تیمی
مقایسۀ مدل حکمرانی در فدراسیونهای ورزشی رشتههای تیمی و انفرادی [دوره 6، شماره 22] |
 |
ورزش حرفهای.
تحلیل مؤلفههای اثرگذار در خصوصیسازی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 25] |
 |
ورزش دانشجویی.
تدوین چارچوب توسعۀ ورزش دانشجویی از طریق رسانه [دوره 9، شماره 33] |
 |
ورزش دانشجویی.
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیرین در ورزش دانشجویی کشور و ارائۀ مدل [دوره 9، شماره 33] |
 |
ورزش زنان
تعیین مولفه های فرهنگ ورزش قهرمانی زنان [دوره 10، شماره 37] |
 |
ورزش قهرمانی
ارائه مدل نگهداشت نخبگان ورزشی ایران با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 11، شماره 43] |
 |
ورزش قهرمانی
تحلیل عاملی قوت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدهای توسعة ورزش قهرمانی ایران [دوره 2، شماره 6] |
 |
ورزش قهرمانی
مطالعه تطبیقی راهبردهای ورزش قهرمانی جمهوری اسلامی ایران و
کشورهای منتخب (انگلستان، استرالیا، کره جنوبی، کانادا ، قزاقستان و آفریقای جنوبی)
با تأکید بر بازیهای المپیک (۱۹۹۶ـ ۲۰۱۶)
[دوره 7، شماره 27] |
 |
ورزش قهرمانی
مطالعه مدل ساختار ورزش ایران (مطالعه دلفی) [دوره 1، شماره 3] |
 |
ورزش قهرمانی
بررسی موانع استعدادیابی در ورزش ایران [دوره 5، شماره 18] |
 |
ورزش قهرمانی.
عوامل محیط درونی مؤثر بر توسعة ورزش قهرمانی زنان [دوره 8، شماره 31] |
 |
ورزش قهرمانی.
الگوی CCR در تحلیل پوششی دادهها؛ شاخص ارزیابی کارایی هیئتهای ورزشی در استان مازندران [دوره 9، شماره 34] |
 |
ورزش قهرمانی.
تدوین راهبردهای رقابتپذیری و توسعۀ ورزش قهرمانی دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 9، شماره 32] |
 |
ورزش کشور.
پیادهسازی مدیریت اخلاقی در ورزش کشور (نظریة دادهبنیاد) [دوره 9، شماره 32] |
 |
ورزش گلستان
نقش برگزاری المپیادهای ورزشی درون استانی در توسعة ورزش استان گلستان از دیدگاه مدیران و کارشناسان ورزش [دوره 5، شماره 17] |
 |
ورزش محلهمحور.
شناسایی و رتبهبندی موانع توسعۀ ورزش همگانی محلههای شهرستان اراک [دوره 9، شماره 33] |
 |
ورزش نخبگی
کاربرد مدل معادلات ساختاری در برآورد اعتبار و روایی سازة پرسشنامة شاخص های موفقیت ورزشی [دوره 2، شماره 6] |
 |
ورزش و جوانان
تبیین نقش راهبردهای مؤثر بر توسعۀ منابع انسانی، میزان کارآفرینی سازمانی و توسعۀ سازمانی: مورد مطالعه کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور ایران [دوره 6، شماره 20] |
 |
ورزش همگانی
بررسی عوامل و موانع مشارکت در ورزش همگانی و تفریحی در استان های ترک، کرد و لرنشین ایران [دوره 6، شماره 20] |
 |
ورزش همگانی
راهبردها و پیامدهای همگانی شدن ورزش های تفریحی ایران [دوره 2، شماره 5] |
 |
ورزش همگانی
ارائه مدل تصمیمات برونسپاری خدمات در زنجیره تامین ورزش همگانی با رویکرد نگاشت شناختی فازی [دوره 10، شماره 39] |
 |
ورزش همگانی.
تحلیل عوامل بحران در ورزش همگانی [دوره 6، شماره 21] |
 |
ورزش همگانی.
بررسی عوامل مؤثر بر حمایت مالی از ورزش همگانی ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 27] |
 |
ورزش همگانی.
تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعة ورزش همگانی مبتنی بر رویکردهای جهانی [دوره 8، شماره 29] |
 |
ورزشکاران
تدوین الگوی شکلدهی برند شخصی ورزشکاران حرفهای ایران
[دوره 8، شماره 29] |
 |
ورزشکاران
تحلیل عوامل مؤثر بر گرایش ورزشکاران به سوء مصرف مواد مخدر پس از کناره گیری از ورزش [دوره 3، شماره 8] |
 |
ورزشکاران نخبه
ارائه مدل گرایش به مهاجرت ورزشکاران نخبه جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 36] |
 |
ورزشکاران.
ممیزی ارزیابی عملکرد در ورزش ایران با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 39] |
 |
ورزشکاران.
تدوین الگوی رفتاری ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 6، شماره 23] |
 |
ورزشکار.
آسیبشناسی رفتار مهاجرتی ورزشکاران ایران؛ رویکرد کیفی مبتنی بر نظریة کششی-رانشی [دوره 8، شماره 31] |
 |
ورزش.
اولویتبندی و تحلیل دیدگاه مراجع عظام تقلید و اساتید سطوح عالی حوزۀ علمیه دربارۀ کارکردهای ورزش در جامعۀ ایرانی [دوره 7، شماره 24] |
 |
ورزش.
ارائۀ نقشۀ اجرایی فدراسیون قایقرانی کشور براساس کارت امتیازی متوازن
[دوره 8، شماره 30] |
 |
ورزش.
شناسایی راهبردهای مؤثر بر دیپلماسی عمومی ایران از طریق ورزش و پیامدهای آن
[دوره 8، شماره 31] |
 |
ورزش.
طراحی مدل نظام جامع ارزیابی عملکرد هیأتهای کشتی ایران [دوره 7، شماره 24] |
 |
ورزش.
شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاههای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 23] |
 |
ورزش.
ارائه مدل پارادایمی مربیگری حرفه ای ورزش ایران [دوره 9، شماره 32] |
 |
ورزش.
تبیین عوامل مؤثر بر تفریح در محل کار با رویکرد مردمنگاری [دوره 9، شماره 32] |
 |
ورزش.
تدوین مدل اندازهگیری توسعۀ سازمانی فدراسیونهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 24] |
 |
ورزش.
ساخت، روایی و پایایی پرسشنامة موانع استعدادیابی در ورزش ایران [دوره 8، شماره 28] |
 |
ورزش.
ارزیابی کاراییِ چابکی در شرکت های تولیدی ورزشی مشهد [دوره 4، شماره 14] |
 |
ورزش.
طراحی مدل بومی انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران: رویکرد دادهبنیاد [دوره 8، شماره 29] |
 |
ورزشهای پربرخورد
بررسي نگرش، دانش و عملکرد داوران رشتههاي ورزشي پربرخورد در ارتباط با مسائل قانوني مرتبط با حرفۀ داوري [دوره 6، شماره 22] |
 |
ورزشهای تفریحی آبی.
مقایسة انگیزه های مشارکت زنان در ورزش های تفریحی آبی (مطالعة موردی : زنان استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 7] |
 |
ورزشهای تیمی
ارتباط رفتار مربیگری با جو اخلاقی تیمی در ورزشکاران تیمی لیگ برتر [دوره 3، شماره 8] |
 |
ورزشهای رزمی
تدوین برنامۀ راهبردی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 19] |
 |
ورزشهای کوهستانی.
شناسایی پهنههای مناسب مکانی و زمانی بهمنظور توسعۀ گردشگری ورزشی در مناطق کوهستانی استان خوزستان [دوره 9، شماره 33] |
 |
ورودی.
ارزیابی کارآیی و تحلیل حساسیت فدراسیونهای المپیکی ایران [دوره 7، شماره 26] |
 |
وزارت بهداشت.
تدوین برنامۀ عملیاتی توسعۀ نظام سلامت با رویکرد تربیت بدنی و ورزش [دوره 8، شماره 28] |
 |
وزارت ورزش و جوانان
طراحی و تحلیل الگوی بهره وری کوانتومی بر مبنای مهارت های غیر مادی کوانتومی به روش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 36] |
 |
وزارت ورزش و جوانان
طراحی و تدوین مدل کارآفرینی ورزشی مبتنی بر رابطه منابع کارآفرینی سازمانی با خروجی های کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4] |
 |
وزارت ورزش و جوانان
تحلیل مدیریت دانش در وزارت ورزش و جوانان با به کارگیری رویکرد ترکیبی SWOT-AHP [دوره 10، شماره 39] |
 |
وزارت ورزش و جوانان
تدوین مدل ارتباطی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی با میانجیگری سرمایۀ اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 4، شماره 15] |
 |
وزارت ورزش و جوانان
تأثیر رضایت شغلی بر تعهد عاطفی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4] |
 |
وزارت ورزش و جوانان
تأثیر محیط قانونی بر اثربخشی مدیریت راهبردی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 18] |
 |
وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران.
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 36] |
 |
وزارت ورزش و جوانان.
طراحی الگوی توانمندسازی روان شناختی مبتنی بر رابطة ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی نوآورانه در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 7] |
 |
وزارت ورزش و جوانان.
آزمون مدل مفهومی تأثیر سبکهای رهبری بر جانشینپروری در وزارت ورزش و جوانان ایران: نقش میانجی شایستگی مدیران [دوره 9، شماره 33] |
 |
وزارت ورزش.
رابطۀ مدیریت الکترونیک منابع انسانی و توسعۀ خلاقیت سازمانی با اثربخشی منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگو [دوره 7، شماره 25] |
 |
وسعت.
مطالعۀ پارامترهای تأثیرگذار بر محیط عمومی ورزش قهرمانی [دوره 6، شماره 23] |
 |
وضعیت آموزشی و پژوهشی
بررسی دیدگاه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه پیام نور نسبت به وضعیت موجود آموزشی و پژوهشی این دانشگاه [دوره 1، شماره 1] |
 |
وضعیت اجتماعی – اقتصادی
وضعیت اجتماعی – اقتصادی شرکت کنندگان در ورزش همگانی کلان شهرها (سیاست ها، راهکارها و شاخص های کنترل) [دوره 5، شماره 16] |
 |
وضعیت اجتماعی- اقتصادی.
بررسی رابطۀ بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و انگیزۀ مشارکت به فعالیتهای ورزشی در بین جانبازان و معلولان استان چهارمحال و بختیاری [دوره 2، شماره 7] |
 |
وضعیت مطلوب.
تعیین موقعیت استراتژیک و وضعیت موجود و مطلوب توانمندسازی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 7، شماره 24] |
 |
وفاداری
بررسی تأثیر راهبردهای بازاریابی بر وفاداری به برند مصرفکنندگان کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 9، شماره 32] |
 |
وفاداری
ارتباط بین اخلاق حرفهای فروشندگان لوازم ورزشی با شکلگيری روابط پايدار ميان مشتری و فروشنده [دوره 3، شماره 10] |
 |
وفاداری
اثر کیفیت خدمات بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان و ارتقای جایگاه استراتژیک برند باشگاههای خصوصی: ارائۀ مدل [دوره 5، شماره 17] |
 |
وفاداری
ارائۀ مدل تأثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجیگری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژۀ برند ادارۀ کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 4، شماره 15] |
 |
وفاداری به برند
تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری عشق به برند و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 24] |
 |
وفاداری به برند.
مدل ارتباطی شخصیت برند پوشاک ورزشی با تعهد، وفاداری و اعتماد به برند [دوره 8، شماره 31] |
 |
وفاداری مشتری
تعیین ارتباط رگرسیونی ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان در ورزش [دوره 5، شماره 17] |
 |
وفاداری مشتری
طراحی الگوی تاثیر نوآوری بر پیامد های میزبانی رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 35] |
 |
وفاداری نگرشی
تحلیل ارتباط عِلی ارزش ویژة برند و وفاداری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 5] |
 |
وفاداری.
آزمون مدل وفاداری برند و انواع مشتریان در صنعت پوشاک ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38] |
 |
وفاداری.
رابطۀ بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعههای ورزشی [دوره 6، شماره 23] |
 |
وفاداری.
تأثیر گرایش به بازار بر وفاداری مشتریان با توجه به کیفیت خدمات در پارکهای آبی [دوره 4، شماره 14] |
 |
ویژگیهای تداعی برند.
شناسایی و اولویتبندی ابعاد تداعی برند در لیگهای ورزشی «مطالعۀ موردی لیگ برتر فوتبال» [دوره 3، شماره 11] |
 |
ویژگیهای شخصی
تدوین مدل شایستگی مدیران ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان (یک مطالعۀ موردی) [دوره 5، شماره 19] |
 |
ویژگیهای محیطی.
تأثیر ویژگیهای محیطی فضاهای ورزشی بر جذب مشتری؛ با توجه به مفهوم محیط¬های پاسخ¬ده (مطالعۀ موردی: مجموعۀ ورزشی انقلاب تهران) [دوره 3، شماره 11] |
 |
همانندسازی.
اثر برند ورزشکار بر همانندسازی و اثربخشی صحه گذاری ورزشکار مشهور [دوره 6، شماره 21] |
 |
همانندسازی
اثر ابعاد تصویر برند ورزشکار بر همانندسازی با ورزشکار [دوره 2، شماره 6] |
 |
هماهنگی.
شناسایی ابعاد مؤثر در توسعۀ ملی شطرنج ایران [دوره 8، شماره 28] |
 |
همراستایی و همگرایی.
ارزیابی معماری سازمانی ادارة کل ورزش و جوانان استان مازندران و ارائة الگو [دوره 8، شماره 28] |
 |
همکاری.
ارتباط استقرار سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) با سبکهای مدیریت تعارض مدیران آموزشی و اجرایی ورزش (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 8، شماره 28] |
 |
همافزایی
طراحی الگوی ارتباطی همافزایی مدیران و توسعه فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 40] |
 |
هندبال
ارزیابی نیات رفتاری تماشاگران لیگ برتر هندبال ایران بر اساس کیفیت کارکرد و نتیجه [دوره 4، شماره 13] |
 |
هندبال
مدیریت استعداد در هندبال: شناسایی عوامل بکارگیری، توسعه و نگهداشت استعداد در ورزش هندبال ایران با رهیافت نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 40] |
 |
هندبال.
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر هویت برند ورزش هندبال در ایران [دوره 8، شماره 30] |
 |
هوادار
شناسایی مؤلفههای محیطی مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 4، شماره 13] |
 |
هوادار
تحلیل علی اثرگذاری مدیریت سوءاستفاده در ارزش ویژۀ برند باشگاه¬های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 10، شماره 38] |
 |
هواداران
بررسی عوامل اثرگذار بر ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 1، شماره 3] |
 |
هواداران
طراحی چارچوب مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال [دوره 7، شماره 27] |
 |
هواداران.
ارائۀ الگوی نقش بازاریابی رابطهمند بر شخصیت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
(مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی سیاهجامگان مشهد)
[دوره 7، شماره 24] |
 |
هوادار.
تدوین مدل درگیری هوادار در همآفرینی ارزش برند لیگ برتر فوتبال [دوره 9، شماره 34] |
 |
هوش
ارتباط بین هوش سازمانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 3، شماره 9] |
 |
هوش اخلاقی
ارائة مدلی از تأثیر هوش اخلاقی بر اعتماد سازمانی و سلامت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 18] |
 |
هوش راهبردی
پیشبینی بی تفاوتی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه از طریق هوش راهبردی مدیران [دوره 3، شماره 9] |
 |
هوش سازمانی
تدوین مدل ارتباطی هوش چندگانه و هوش سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 1، شماره 3] |
 |
هوش سازمانی.
تحلیل اثر سیستم مدیریت استعداد بر فرایند توانمندسازی کارکنان از طریق هوش سازمانی
در ادارات کل ورزش و جوانان کشور
[دوره 8، شماره 28] |
 |
هوش سیاسی.
تأثیر هوش سیاسی بر انتخاب سبکهای مدیریت تعارض
(مطالعۀ موردی: مدیران فدراسیونهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران)
[دوره 7، شماره 27] |
 |
هوش هیجانی
رابطه هوش هیجانی و کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 4] |
 |
هوش هیجانی - دو شغلی - تعهد سازمانی- معلمان تربیت بدنی
پایش تاثیر هوش هیجانی بر تمایل به دو شغله بودن و تعهد سازمانی در معلمان تربیت بدنی منطقه 5 وزارت آموزش و پرورش تهران [دوره 11، شماره 41] |
 |
هوش هیجانی.
تبیین الگوی ارتباطی هوش هیجانی، هوش اجتماعی و هوش شناختی مدیران تربیت بدنی دانشگاههای ایران [دوره 4، شماره 14] |
 |
هویت برند
تداعیات و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی در میان کارشناسان ادارۀ کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائۀ مدل ساختاری ارتقای ارزش ویژۀ برند [دوره 5، شماره 19] |
 |
هویت برند
تأثیرمؤلفه های هویت برند بر هم هویتی هواداران با برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 17] |
 |
هویت تیمی هواداران
بررسی ارتباط هویت برند با هویت تیمی هواداران در تیم های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 16] |
 |
هویت تیمی.
شناسایی استراتژیهای مقابلهای هواداران در برابر تهدید هویت تیمی (مطالعه موردی: هواداران تیم فوتبال استقلال تهران) [دوره 10، شماره 39] |
 |
هویت تیمی.
تحلیل و اولویتبندی عوامل موفقیت تعمیم برند باشگاههای فوتبال از دیدگاه خبرگان [دوره 6، شماره 23] |
 |
هویت جمعی
ارتباط سرمایه های اجتماعی و فکری با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان استان های آذربایجان غربی و شرقی [دوره 1، شماره 3] |
 |
هویت شرکتی
طراحی مدل مدیریتی هویت شرکتی باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 4، شماره 15] |
 |
هویت مردانگی
بررسي تفاوت هويت جنسيتي ورزشكاران زن و مرد حرفهای كشور [دوره 3، شماره 8] |
 |
هویت وظیفه
نقش ویژگی های اصلی شغل در برآورد تعلق شغلی داوران فوتبال ایران [دوره 3، شماره 9] |
 |
هویتیابی با تیم.
بررسی رفتارهای شناختی و اجتماعی هواداران و تأثیر این رفتارها بر میزان اشتیاق آنها برای حضور در ورزشگاه [دوره 9، شماره 34] |
 |
هیأت علمی
عوامل اثرگذار بر اجرای مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 1، شماره 2] |
 |
هیأتهای ورزشی
موانع پیش روی استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع در هیأتهای ورزشی استان بوشهر [دوره 3، شماره 8] |
 |
هیجان
بررسی عوامل مشارکت افراد در شرط بندی های ورزشی (مطالعه موردی: ورزش فوتبال) [دوره 7، شماره 27] |
 |
11 MAXQDA
مدل ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان ازطریق روشMAXQ DA [دوره 7، شماره 27] |
 |
AHP.
استراتژیهای توسعۀ ورزش روستایی با تأکید بر ورزشهای بومی و محلی
(مورد مطالعه استان گلستان)
[دوره 6، شماره 23] |
 |
mean and standard dev
تأثیر تجربه برند بر درگیرکردن مشتری به برندهای ورزشی از طریق رضایتمندی و ارزش ادراک شده [دوره 11، شماره 40] |
 |
منابع انسانی در ورزش.
الگوی کیفی چارچوب آموزش و توسعة مربيگري ورزشی [دوره 9، شماره 34] |