[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
راهنمای نویسندگان::
راهنمای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
اصول اخلاقی نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..

نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: آکروباتیک. شناسایی موانع توسعه ورزش ولتینگ/ ولتیژ در ایران [دوره 11، شماره 41]
:: آینده پژوهی؛ ورزش تربیتی؛ تحلیل ساختاری؛ میک مک عوامل موثر بر توسعه ورزش تربیتی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 35]
:: اثر بخشی تبیین الگو اثر بخشی مدیریت اماکن قدیمی ورزشی در کلان شهرهای منتخب کشور با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 42]
:: اثرات اقتصادی گردشگری ورزشی و اثرات بلندمدت اقتصادی بررسی دیدگاه کارشناسان گردشگری و تربیت بدنی و گردشگران در مورد اثرات توسعه توریسم ورزشی بر اشتغال و درآمد در استان گلستان [دوره 1، شماره 1]
:: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران رابطه رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 1، شماره 2]
:: ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط الکترونیکی با هواداران فوتبال: مرور سیستماتیک [دوره 11، شماره 43]
:: استان قزوین موانع واگذاری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به بخش خصوصی(مطالعه موردی استان قزوین) [دوره 9، شماره 35]
:: اسلامی مطالعه تطبیقی انگیزه‌های گرایش بانوان به فعالیت‌های جسمانی در ایران و کشورهای عربی منتخب [دوره 11، شماره 42]
:: افق 1420. آینده پژوهی توسعه باشگاه‌های خصوصی ورزشی ایران با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 11، شماره 40]
:: ایران. تحلیل قانون سقف قرارداد در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 37]
:: بازاریابی الکترونیکی نقش بازاریابی الکترونیکی بر توسعة ورزش‌های تناسب اندام در دوران اپیدمی کرونا [دوره 11، شماره 41]
:: بازاریابی در ورزش آسیب‌شناسی نفوذ ارزش‌های لاکچری در ترجیح مصرف‌کنندگان کالای ورزشی [دوره 11، شماره 42]
:: بازاریابی ورزشی فناوری اطلاعات. طراحی مدل اندازه‌گیری عوامل مؤثر سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی لوازم ورزشی [دوره 7، شماره 25]
:: باشگاه های کبدی مدلسازی ساختاری-تفسیری تلفیق هویت‌یابی‌ برندمحور و تیم‌محور هوادران برای ارتقای ارزش باشگاه‌ها در ورزش‌های کم‌طرفدار (مطالعه لیگ برتر کبدی ایران) [دوره 11، شماره 41]
:: پیشگیری اجتماعی مطالعه ساختاری تفسیری ابعاد حقوقی جرایم اقتصادی در ورزش حرفه‌ای [دوره 10، شماره 37]
:: تاسی از تجربیات تحلیل کیفی مدیریت تاب آوری در ورزشکاران نخبه کشتی در زمان شیوع بحران های بهداشتی [دوره 11، شماره 43]
:: تحلیل عاملی. عوامل مؤثر بر برندسازی برنامه‌های تلویزیونی ورزش‌محور در ایران [دوره 8، شماره 29]
:: تحلیل عوامل ؛ بر مدیریت اثربخش؛ رفتار وندالیسمی؛ هوادار فوتبال؛ جغرافیای فرهنگی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر مدیریت اثربخش رفتارهای وندالیسمی هوادارن فوتبال مبتنی بر جغرافیای فرهنگی [دوره 10، شماره 36]
:: تحلیل مضمون. کاربرد رویکرد SOAR جهت تدوین مولفه‌های راهبردی توسعه و ترویج فعالیت جسمانی سالمندان ایرانی [دوره 10، شماره 37]
:: تداعی برند مطالعه ارزش ویژه برند تیم ملی والیبال ایران و ارائه مدل [دوره 10، شماره 37]
:: تداعیات برند راهکارهای توسعة برند باشگاه فوتبال فولاد خوزستان [دوره 5، شماره 18]
:: تناسب تناسب جنسیتی در ورزش های رقابتی [دوره 1، شماره 2]
:: تنبیه اثر رفتار غیرکلامی مربی بر کیفیت روابط مربی – ورزشکار در ورزشکاران نوجوان رشته های انفرادی [دوره 1، شماره 1]
:: توریسم ورزشی غیر فعال تأثیر انگیزش حضور گردشگران ورزشی فعال و غیرفعال بر توسعه توریسم ورزشی [دوره 1، شماره 2]
:: توسعه اقتصادی تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه درآمدزایی هیئت های ورزشی استان قزوین [دوره 10، شماره 37]
:: توسعه ورزش طراحی الگوی پارادایمی جذب خیّرین در توسعه ورزش [دوره 10، شماره 36]
:: توسعه؛ ورزش؛ تیراندازی با کمان؛ تدوین الگوی موانع توسعه ورزش تیراندازی با کمان در ایران [دوره 10، شماره 38]
:: توسعه‌دهندگان مدل برساخت نقش ورزش بر توسعه پایدار ایران [دوره 10، شماره 39]
:: خدمات تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر توسعۀ خدمت جدید در باشگاه های بدنسازی [دوره 4، شماره 15]
:: خلاقیت مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی ارتباط بین اثربخشی با خلاقیت مدیران فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1]
:: داده‌بنیاد ارائۀ مدل خونسردی برند در صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 40]
:: دانشگاه شهید بهشتی بررسی جو آموزشی خلاق از نگاه دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی تهران [دوره 2، شماره 5]
:: دانشگاه فرهنگیان. مدل پارادایمی نهادینه سازی فعالیت های فوق برنامه ورزشی دانشگاهی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 35]
:: داوران لیگ حرفه ای نقش عوامل تحلیل رفتگی بر قضاوت داوران فوتبال : مطالعه موردی داوران لیگ حرفه ای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1]
:: در بازاریابی خدمات ورزشی. شناسایی و اعتباریابی الگوی تجارت الکترونیک در بازاریابی خدمات ورزشی با رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 10، شماره 39]
:: درآمد تأثیر رویداد ورزشی اسب دوانی بر توسعه گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 2]
:: رسانه‌های اجتماعی. مدل بازاریابی ورزشی رسانه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 29]
:: رفاه اجتماعی تدوین الگوی توسعه اجتماعی از طریق ورزش تربیتی [دوره 9، شماره 35]
:: رفتار استنادی تحلیل استنادی پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی : مطالعه موردی در دانشگاه مازندران از سال 1385 تا 1388 [دوره 2، شماره 4]
:: رفتار مصرف‌کننده بازاریابی رابطه‌مند به‌عنوان پیش‌بینی برای رفتار خرید مشتریان ورزشی: مطالعۀ باشگاه های تندرستی بانوان مشهد [دوره 3، شماره 10]
:: رفتارهای برندساز منابع انسانی تاثیر جوان سازی برند بر اعتلای برند فروشگاه‌های محصولات ورزشی با نقش میانجی رفتارهای برندساز منابع انسانی [دوره 11، شماره 41]
:: روان‌سنجی. تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور تیم‌های ورزشی [دوره 7، شماره 25]
:: روش‌شناسی تحقیق تحلیل محتوای پایان نامه ها و رساله های رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور بر اساس روش شناسی تحقیق [دوره 1، شماره 3]
:: رویدادهای ورزشی ادراک دانشجویان دانشگاه‌های سبزوار از تأثیرات داوطلبی در رویدادهای ورزشی و غیرورزشی [دوره 4، شماره 12]
:: رویدادهای ورزشی تدوین مدل مفهومی توسعه مدیریت داوطلبی رویدادهای ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 42]
:: رویکرد گلیزر. تدوین مدل کیفی عوامل موثر بر مشارکت افراد در ورزش های الکترونیک [دوره 11، شماره 40]
:: سرمایه روان‌شناختی. رابطة سرمایة اجتماعی و سرمایة روان شناختی با نقش میانجی خودکارامدی در دبیران تربیت بدنی [دوره 2، شماره 7]
:: سرمایۀ انسانی. تعیین نقش میانجی سرمایه انسانی در تأثیر چابکی استراتژیک بر خلاقیت کارکنان فدراسیون ژیمناستیک ایران [دوره 8، شماره 29]
:: سقف شیشه ای مقایسه نقش و حضور زنان در پست های مدیریتی سازمان های ورزشی و غیرورزشی [دوره 2، شماره 4]
:: سوء مصرف. ارزیابی آمیخته ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 11، شماره 41]
:: سیاست خارجی نقش دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 26]
:: شاخص معرفی شاخص ها و فرایند ارزیابی میزان توسعه یافتگی ورزشی استان فارس [دوره 2، شماره 6]
:: شبکه ورزش. اعتباریابی مدل بهره وری برنامه های تخصصی بانوان در شبکه ورزش ایران [دوره 10، شماره 38]
:: شخصیت. تحلیل نقش عوامل درونی و بیرونی بر تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان در زمان اوقات فراغت با رویکرد فعالیت بدنی [دوره 3، شماره 11]
:: شرایط مداخله‌گر. شناسایی عوامل اثر گذار بر توسعه فوتبال ساحلی در ایران [دوره 11، شماره 40]
:: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تدوین الگوی بازاریابی از طریق اینترنت در ورزش: مورد مطالعه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی [دوره 10، شماره 38]
:: شهرت ارتباط بین انگیزه های مشارکت و تعهد ورزشی در بین ورزشکاران جانباز و معلول [دوره 2، شماره 6]
:: شهرداری تهران. شناسایی عوامل مؤثر بر آمایش اماکن ورزشی شهرداری تهران [دوره 9، شماره 34]
:: صلح تحلیل تماتیک دیپلماسی ورزش در توسعه روابط بین الملل [دوره 7، شماره 27]
:: صنعت ورزش شناسایی موانع برند سازی شهری از طریق ورزش [دوره 11، شماره 42]
:: صنعت ورزش تدوین چارچوب مفهومی تجارت اجتماعی در صنعت ورزش [دوره 10، شماره 38]
:: صنعت ورزش. اثر آینده‌نگاری کارآفرینی بر صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 43]
:: طراحی مدل طراحی مدل برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی با تاکید بر توسعه برند ملی [دوره 10، شماره 38]
:: عدالت سازمانی. ارائه مدل ارتباط علی سقف شیشه ای با توانمندسازی کارکنان زن وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش میانجی گری عدالت سازمانی و سرمایه روانشناختی [دوره 10، شماره 36]
:: عدم قطعیت مدلسازی اثر رهبری اخلاقی بر رابطه بین ویژگی های نظم آشوبی و توانمند سازی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 38]
:: علوم ورزشی شناسایی راهبردها و پیامدهای ایجاد اشتغال پایدار دانش آموختگان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 37]
:: عملکرد شغلی الگوی مسیر روابط حمایت سازمانی ادراک‌شده، بی‌تفاوتی سازمانی و تصویر سازمانی در سازمان ورزش شهرداری اصفهان [دوره 5، شماره 17]
:: عوامل بازدارنده تببین و شناسایی عوامل جذب کننده و بازدارنده گردشگران ورزشی غیرفعال سفرکننده به استان های غرب کشور (ایلام، کرمانشاه، لرستان و همدان) [دوره 1، شماره 1]
:: عوامل محیطی. بررسی عوامل زمینه‌ای، محیطی و راهبردهای ظرفیت‌سازی ورزش در ایران [دوره 9، شماره 32]
:: عوامل محیطی. طراحی الگوی توسعة ورزش قهرمانی ناجا [دوره 9، شماره 34]
:: فدراسیون قایقرانی کاربرد روش PCA در ارزیابی عملکرد فدراسیون های ورزشی براساس رویکردهای EFQM [دوره 1، شماره 2]
:: فدراسیون های المپیکی تحلیل شاخص‌های بهره‌وری فدراسیون‌های ورزشی در بُعد قهرمانی به تفکیک مؤلفه‌ها (مادی، مالی، انسانی) [دوره 7، شماره 26]
:: فدراسیون‌های ورزشی ارزیابی عملکرد منتخبی از فدراسیون‌های ورزشی ایران با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها با رویکرد به سیستم‌های فازی [دوره 5، شماره 19]
:: فدراسیون‌های ورزشی ساخت و اعتبار سنجی مقیاسی برای سنجش برند سازی درونی در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 10، شماره 36]
:: فرآیند تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد باشگاه‌های تندرستی با استفاده از روش AHP [دوره 10، شماره 39]
:: فراتحلیل فراتحلیل شاخص‌های مؤثر بر عملکرد نظام آموزش عالی علوم ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 36]
:: فرایند استعدادیابی نقش مدیریت استعدادیابی در ورزش‎های رزمی [دوره 7، شماره 26]
:: فرصت. چالش‌ها و فرصت‌های خصوصی‌سازی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 32]
:: فرهنگ طراحی مفاهیم اثرگذار ورزش بر امنیت فرهنگی_اجتماعی [دوره 10، شماره 37]
:: فرهنگ دوچرخه‌سواری تحلیل آمیختۀ بازاریابی سبز در ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه با رویکرد ورزشی-تفریحی (مطالعۀ موردی: سامانۀ دوچرخۀ عمومی شهر مشهد) [دوره 6، شماره 22]
:: فرهنگ سازمانی. مدل ارتباطی فرهنگ سازمانی با رفتار سیاسی و عقلایی در تصمیم‌گیری و اثربخشی سازمانی کارکنان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 30]
:: فرهنگ یادگیری تدوین نظام ساختاری سلامت سازمانی با فرایند و فرهنگ یادگیری در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 2، شماره 4]
:: فرهنگی. بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مشتریان اماکن ورزشی منطقۀ 2 تهران [دوره 4، شماره 14]
:: فساد مالی تدوین الگوی مدیریت فساد در ورزش ایران [دوره 7، شماره 26]
:: فساد مالی. بررسی ابعاد مؤثر فساد اداری در فوتبال [دوره 2، شماره 7]
:: فضای مجازی. اولویت¬بندی اهمیت مؤلفه¬های تبلیغات از طریق پیامک و فضای مجازی در جذب مشتری در اماکن ورزشی استان مازندران [دوره 8، شماره 28]
:: فضای ورزشگاه ارتباط علّی فضای دیداری و شنیداری با جذب و حضور مجدد تماشاگر در ورزشگاه [دوره 2، شماره 5]
:: فعالیت بدنی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی سالمندان در ایران [دوره 11، شماره 43]
:: فعالیت وزارت علوم و تحقیقات و فناوری. تدوین مدل اوقات فراغت دانشجویان کشور [دوره 8، شماره 28]
:: فوتبال شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت مربیان شاغل در لیگ دسته اول فوتبال با تاکید بر FAHP [دوره 10، شماره 37]
:: فوتبال بررسی وضعیت منش پهلوانی بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2]
:: فوتبال تحلیل روابط چندگانة استرس رسانه و انعطاف پذیری کنشی با تعهد سازمانی در داوران لیگ برتر ایران [دوره 2، شماره 6]
:: فوتبال ایران. تحلیل موانع اثرگذار بر عملکرد پایدار صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 26]
:: فوتبال. شناسایی مؤلفه‌های مدل تعالی برند ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 24]
:: فوتبال. تبیین اثر ارزش ویژۀ برند، تصویر برند و تعهد هوادار بر برندسازی بین‌المللی باشگاه های برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 21]
:: قابلیت نوآوری. تأثیر ابعاد قابلیت نوآوری بر عملکرد نوآورانه باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 35]
:: قابلیت‌های پژوهشی رابطۀ قابلیت‌های پژوهشی و سواد اطلاعاتی با پیش‌بینی اضطراب پژوهش در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 7، شماره 24]
:: قاره آسیا تدوین الگوی توسعه وزنه برداری در آسیا [دوره 11، شماره 41]
:: قدرت برند. بررسی نقش آمیختة بازاریابی در قدرت برند پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 30]
:: قراردادهای حرفه‌ای. شناسایی و تحلیل شاخص‌های اثرگذار بر فساد در قراردادهای بازیکنان و مربیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 42]
:: قصد خرید اثر شخصیت، نگرش، اعتماد و ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالاهای ورزشی برند [دوره 9، شماره 35]
:: قوت تدوین برنامۀ راهبردي برنامه‌های ورزشی سازمان صداوسیما [دوره 6، شماره 22]
:: کارآفرینی مدلسازی ارتباط بین سواد اطلاعاتی با خلاقیت و قابلیت ‌کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تربیت ‌بدنی دانشگاه‌های تهران [دوره 6، شماره 22]
:: کارآفرینی ورزشی. تأثیر آموزش کارآفرینی ورزشی بر انگیزه خود تعیینی و بهزیستی اجتماعی با نقش میانجی سواد مهارتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 33]
:: کارافرینی ورزشی شناسایی عوامل موُثر بر قصد کارافرینی دانشگاهی از دیدگاه خبرگان کارافرینی (مطالعه موردی دانشکده‌های علوم ورزشی) [دوره 7، شماره 27]
:: کارایی. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) در بهره وری تربیت بدنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان [دوره 10، شماره 38]
:: کارکنان وزارات ورزش و جوانان تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد زیست محیطی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی رفتارهای دوستانه با محیط زیست [دوره 10، شماره 38]
:: کرمانشاه بررسی جو استادیوم های ورزشی ایران در رویدادهای ورزشی پرتماشاگر [دوره 3، شماره 10]
:: کشتی با چوخه. تحلیل تأثیرات ادراک‌شدۀ رویداد ورزشی کشتی با چوخه از دیدگاه تماشاگران [دوره 8، شماره 30]
:: کمیته ملی المپیک ارتباط مدیریت کیفیت فراگیر با اهداف آموزشی، مهارتی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 27]
:: کمیتۀ ملی المپیک طراحی دیاگرام تحلیل مسیر عوامل مؤثر در تصویر برند سازمانی کمیتة ملی المپیک [دوره 5، شماره 16]
:: کیفیت ارزیابی کیفیت سیستم توسعۀ استعداد فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22]
:: کیفیت زندگی کاری. ارائۀ مدل اثر ارتباطات بین‌فردی کارکنان بر کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 3، شماره 11]
:: کیفیت نتیجه پیش‌بینی تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال حرفه‌ای: نقش کیفیت نتیجه، کیفیت عملکردی و رضایت‌مندی [دوره 3، شماره 10]
:: کیفیت. بررسی کیفیت برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی برای المپیک 2020 توکیو [دوره 8، شماره 30]
:: گراندد تئوری. طراحی الگوی بومی رهبری مبتنی بر قدرت نرم در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 8، شماره 30]
:: گرندد تئوری شناسایی عوامل موثر بر توسعه مربیان بسکتبال ایران [دوره 11، شماره 43]
:: گلستان برنامه ریزی راهبردی توسعة گردشگری ورزشی با روش SWOT (مطالعة موردی : استان گلستان) [دوره 3، شماره 9]
:: گلستان بررسی نقش گردشگری رویدادهای ورزشی بر توسعه اقتصادی منطقه ترکمن صحرا در استان گلستان (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردي: ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت اﺳﺒﺪواﻧﯽ) [دوره 9، شماره 35]
:: لذت درک‌شده مقایسۀ لذت درک‌شده از فعالیت‌های بدنی اوقات فراغت در طبقات مختلف اجتماعی اقتصادی [دوره 4، شماره 12]
:: لیگ برتر بسکتبال ایران تدوین و ارزیابی الگوی جانشین‌پروری بازیکنان باشگاه‌های بسکتبال لیگ برتر ایران [دوره 10، شماره 36]
:: لیگ برتر فوتبال. اعتباریابی عوامل موثر بر برندسازی باشگاه های لیگ برتر فوتبال با تکیه بر ارزشیابی مشتریان [دوره 11، شماره 42]
:: لیگ برتر فوتبال. بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی ارزیابی و سیاهۀ فراغت جدی (اسلیم) [دوره 7، شماره 25]
:: لیگ برتر فوتبال. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعۀ فرهنگ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 33]
:: لیگ برتر. کاوش عوامل محیطی و خدماتی مؤثر در بروز خشونت و پرخاشگری تماشاگران تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 29]
:: لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران. جایگاه‌سازی برند در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 33]
:: لیگ حرفه‌ای. ارائۀ مدل ساختاری نقش توسعۀ گردشگری ورزشی بر جذب تماشاچی با میانجی‌گری تبلیغات در رویدادهای کشتی مطالعۀ موردی: لیگ حرفه‌ای کشتی آزاد و فرنگی [دوره 7، شماره 25]
:: لیگ فوتبال تأثیر ویژگی های استادیوم بر حضور مجدد تماشاگران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1]
:: لیگ فوتبال. ارتباط بين مديريت تعارض کار- خانواده با رضايت شغلي و عملکرد داوران فوتبال ايران [دوره 3، شماره 11]
:: لیگ ورزشی. تحلیل توسعه‌ای کسب‌وکار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 28]
:: مالکیت فکری. تدوین چارچوب مفهومی توسعۀ حقوقی ورزش در ایران [دوره 9، شماره 33]
:: محدودیت سنجش روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة محدودیت های گردشگران ورزشی پیست های اسکی استان تهران [دوره 2، شماره 6]
:: محدودیت. تدوین الگوی ساختاری تأثیر کیفیت اطلاع‌رسانی بر انگیزۀ دانشجویان در مشارکت به فعالیت‌های ورزشی: نقش میانجی محدودیت‌ها [دوره 6، شماره 23]
:: محرک ها. تحلیل محدودیت ها و محرک های حضور تماشاگران در لیگ حرفه ای فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: شهرآورد پرسپولیس و استقلال) [دوره 3، شماره 8]
:: محیط ادراک‌شده. اثر محیط ادراک‌شده و حمایت اجتماعی بر مشارکت در فعالیت بدنی اوقات فراغت کارکنان منطقۀ سیزده دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 21]
:: محیطی. بررسی عوامل مؤثر بر توسعۀ سازمان‌های ورزشی حکمت‌محور [دوره 7، شماره 25]
:: مدل ارائۀ مدل و رتبه‌بندی عوامل استراتژی بازاریابی اماکن ورزشی شمال‌غرب کشور [دوره 7، شماره 26]
:: مدل پذیرش فناوری عوامل مؤثر بر استفاده از کدهای پاسخ سریع (QR) در خرید محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 18]
:: مدل ساختاری تفسیری ارائه مدل توسعه فوتبال پایه ایران [دوره 11، شماره 40]
:: مدل H3SE. ارائه مدل توسعه پایدار در اماکن ورزشی ایران براساس مدل H3SE [دوره 10، شماره 36]
:: مدل SWOT‌ عوامل بیرونی و درونی استان هرمزگان در زمینة گردشگری ورزشی و اولویت بندی شاخص های تأثیرگذار بر آن بر اساس مدل SWOT [دوره 2، شماره 5]
:: مدلسازی مدلسازی و سنجش عملکرد انجمن‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 3، شماره 10]
:: مدلسازی ساختاری تفسیری سطح بندی مولفه های شایستگی‌های حرفه‌ای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 38]
:: مدل. طراحی مدل استعدادیابی دو و میدانی در ایران [دوره 8، شماره 30]
:: مدیر ارتباط بین رهبری تحول آفرین و فرهنگ سازمانی با خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 3، شماره 10]
:: مدیران تحلیل وضعیت و مقایسۀ اشتغال‌زایی مدیران باشگاه‌های ورزشی با تحصیلات تربیت ‌بدنی و غیر تربیت‌ بدنی [دوره 6، شماره 22]
:: مدیران تربیت بدنی. مدل‌یابی ساختاری الگوی شایستگی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها منطبق بر فرهنگ اسلامی [دوره 6، شماره 21]
:: مدیران ورزشی اثر تفکر تأملی بر سبک مدیریتی، چابکی عملکردی و کارامدی سازمانی مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 22]
:: مدیران ورزشی. تأثیر مدیریت مدیران ورزشی و عملکرد مربیان در توسعة استعدادیابی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 31]
:: مدیریت ارتباط با مشتری ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند باشگاه‌های فوتبال با نقش میانجی ارزش ویژۀ برند [دوره 4، شماره 15]
:: مدیریت بحران طراحی و تدوین مدل شایستگی های حرفه ای مدیران در مدیریت بحران های ورزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 39]
:: مدیریت تعارض رابطۀ سبک‌های مدیریت تعارض با اثربخشی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان همدان [دوره 3، شماره 9]
:: مدیریت جمعیت. ارائۀ مدل فرایندنگر بروز پرخاشگری و چارچوب کنترل آن در تماشاگران فوتبال [دوره 4، شماره 14]
:: مدیریت دانش تحلیل رگرسیونی ارتباط بین اجزای مدیریت دانش و اقتصاد دانش محور در ادارة کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 2، شماره 5]
:: مدیریت دانش ارائة مدل فرهنگ سازمانی و موفقیت مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 5]
:: مدیریت راهبردی منابع انسانی. تبیین نقش میانجی مدیریت راهبردی منابع انسانی در ارتباط بین خودرهبری و سرمایة انسانی گروه‌های علوم ورزشی دانشگاه‌های دولتی [دوره 9، شماره 34]
:: مدیریت شایستگی الگوی شایستگی مدیران ادارات کل ورزش و جوانان ایران با رویکرد نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 4، شماره 15]
:: مدیریت کلاس جهانی. روندهای محیطی مؤثر بر شایستگی مدیران ورزشی ایران با مدیریت کلاس جهانی صنعت ورزش [دوره 9، شماره 34]
:: مدیریت منابع انسانی طراحی الگوی ساختاری اثر رهبری معنوی بر توانمندسازی روان شناختی اعضای هیأت علمی دانشکده های تربیت بدنی [دوره 1، شماره 3]
:: مدیریت ورزش شهروندی. ارائۀ الگوی بهبود کیفیت عملکرد مدیریت ورزش شهروندی در شهر اصفهان براساس الگوی سیپ [دوره 8، شماره 29]
:: مدیریت ورزش. طراحی الگوی تصمیم‌گیری استراتژیک ارزشی با رویکرد اسلامی در مدیریت ورزش ایران [دوره 8، شماره 31]
:: مربیان ورزشی. واکاوی کیفی عوامل مؤثر بر توسعۀ برند شخصی مربیان ورزشی ایران: رویکرد نظریة داده‌بنیاد [دوره 8، شماره 31]
:: مزیت رقابتی. اثر کاربست الگوی مدیریت سایبرنتیک بر گسترش رفتارهای خودمدیریتی و نقش آن بر توسعۀ توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان و ارائۀ مدل [دوره 6، شماره 21]
:: مسئولیت قانونی. مسئولیت قانونی مربیان در عوارض ناشی از اجرای برنامه های کاهش وزن به روش سریع در رشته های وزنی [دوره 3، شماره 11]
:: مسخ شخصیتی. تعیین رابطۀ بین شادی سازمانی با فرسودگی شغلی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان همدان [دوره 4، شماره 14]
:: مشارکت ورزشی طراحی مدل فعالیت های ورزشی تفریحی دانشجویان [دوره 9، شماره 35]
:: مشاغل خصوصی. تحلیل نقش آموزش کارآفرینی در اشتغال فارغ‌التحصیلان رشتۀ علوم ورزشی [دوره 8، شماره 31]
:: مشاغل ورزشی. الگوی توسعة مشاغل ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 31]
:: مشتری مقایسۀ مدیریت دانش مربیان و ارائۀ کیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان در استخرهای سرپوشیده [دوره 4، شماره 12]
:: مشتریان محصولات ورزشی. تأثیر آوازه برند بر تشویق مشتریان به انتخاب برندهای محصولات ورزشی اردبیل [دوره 10، شماره 37]
:: مشتریان ورزشی. پیشایندها و پیامدهای عشق به برند در مشتریان ورزشی (مورد مطالعه: بازیکنان لیگ برتر بسکتبال آقایان و بانوان ایران فصل 1398) [دوره 9، شماره 33]
:: مشوق‌ها غیرمالی بررسی تاثیر مشوق های مالی بر تصمیم به مشارکت در فعالیت های بدنی و ورزشی [دوره 10، شماره 39]
:: مصرف بهینه شناسایی موانع مدیریت بهینه انرژی در سالن‌های سرپوشیده شهر تهران [دوره 11، شماره 42]
:: مصرف ‌ورزشی ساخت پرسشنامة رفتار مصرف کننده در ورزش همگانی [دوره 5، شماره 16]
:: مصرف‌کنندگان. تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر بازاریابی محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 34]
:: مصرف‌کننده شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی با استفاده از تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) [دوره 4، شماره 15]
:: مطالعه تطبیقی. آماده‌سازی معلم تربیت بدنی: مطالعة تطبیقیِ آمریکا، انگلیس، ژاپن، مالزی و ایران [دوره 8، شماره 30]
:: مطالعه کیفی شناسایی چالش¬های ورزش سالمندی وارائه راهکارهای مؤثر بر ترغیب سالمندان به فعالیت¬های ورزشی [دوره 10، شماره 37]
:: مطالعه کیفی شناسایی عوامل علی تأثیرگذار بر ایجاد کسب و کارهای نوین در ورزش کشور [دوره 10، شماره 39]
:: مطالعۀ تطبیقی مطالعۀ تطبیقی الگوهاي مختلف بيمة ورزشي کشورهای منتخب و ایران [دوره 4، شماره 13]
:: معادلات ساختاری تدوین مدل اندازه‌گیری آسیب‌های رفتاری مربیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 19]
:: معادلات ساختاری تأثیر عناصر برند خدمات بر وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال و بررسی روایی و پایایی ابعاد پرسشنامه [دوره 7، شماره 26]
:: معادلات ساختاری اثر کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 4، شماره 12]
:: معادلات ساختاری. طراحی مدل انگیزة مشارکت ورزشی در بهره‌وری کارکنان با نقش میانجی دگرگون‌سازی شغلی [دوره 9، شماره 32]
:: معادلات ساختاری. طراحی مدل ارتباطی اعتماد به مربی و ابعاد فرایند عملکرد تیمی در لیگ دسته اول باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 7، شماره 25]
:: معلم ارزیابی عملکرد معلمان تربیت‌ بدنی با استفاده از بازخورد 720 درجه [دوره 4، شماره 12]
:: معلمان تربیت بدنی شناسایی مشکلات و مزایای اجرای طرح المپیاد درون‌مدرسه‌ای: مطالعۀ موردی: استان مازندران [دوره 4، شماره 13]
:: معلمان تربیت‌بدنی تاثیر توسعه حرفه‌ای معلمان ورزش بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی [دوره 11، شماره 43]
:: معناداری مقدماتی بر پژوهش های تجربی در مدیریت ورزش [دوره 5، شماره 18]
:: مقطع راهنمایی رابطۀ استفادۀ بهینه از زمان و اثربخشی دبیران تربیت بدنی در مقطع راهنمایی استان کردستان [دوره 3، شماره 8]
:: ملی. تحلیل عاملی شایستگی‌های شغلی مربیان ملی و بین‌المللی تکواندو [دوره 6، شماره 21]
:: منابع پیامدهای بهره‌برداری از منابع انرژی تجدید پذیر در استادیوم‌های فوتبال [دوره 11، شماره 41]
:: منابع اطلاعاتی. تأثیرمنابع اطلاعاتی فردی و محیطی بر شکاف تصویر مقصد گردشگران ورزشی [دوره 10، شماره 39]
:: منبع‌محور شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کسب مزیت رقابتی در باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد منبع‌محور [دوره 6، شماره 20]
:: منتخب. بررسی تأثیر تبلیغات بر جذب و حفظ مشتریان مجموعه های ورزشی آبی منتخب کشور [دوره 2، شماره 7]
:: موانع در اوقات فراغت روایی سنجی مقیاس موانع مشارکت در اوقات فراغت سالمندان [دوره 2، شماره 5]
:: موانع محیطی. موانع کلان تجاری‌سازی دانش مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 30]
:: موانع. شناسایی مشکلات موجود درس تربیت بدنی مدارس شهر اصفهان و مقایسۀ دیدگاه مدیران، کارشناسان و معلمان تربیت بدنی مدارس اصفهان [دوره 4، شماره 14]
:: موفقیت نقش سبک رهبری مربیان در انگیزش موفقیت و تعهد کشتی‌گیران نخبۀ ایران [دوره 6، شماره 20]
:: موفقیت در بازار شناسایی راهکارهای موفقیت استراتژی تقلید در شرکت‌های کارآفرین ورزشی (مطالعۀ موردی: شرکت طنین پیک سبلان، برند بتا) [دوره 5، شماره 19]
:: موفقیت ورزشی رابطۀ منابع قدرت مربیان با فضای ترغیبی، تعهد و موفقیت ورزشی بوکسورهای نوجوان ایرانی [دوره 4، شماره 12]
:: موفقیت ورزشی طراحی مدل عوامل اثرگذار بر عملکرد و موفقیت ورزشی باشگاه های فوتبال [دوره 9، شماره 35]
:: موفقیت ورزشی. تبیین نقش شاخص‌های کلیدی منجر به موفقیت ایران در المپیک ریو براساس مدل SPLISS [دوره 8، شماره 28]
:: موقعیت راهبردی. بازاریابی ورزشی تدوین برنامه راهبردی بازاریابی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 43]
:: مهاجم هدف. شناسایی متغیرهای عملکردی مؤثر بر ارزش مالی بازیکنان فوتبال ایران [دوره 8، شماره 31]
:: مهارت طراحی و تدوین الگوی توسعۀ مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان مدیریت ورزشی کشور [دوره 5، شماره 18]
:: مهارت ارتباطی ارتباط بین مهارت‌های ارتباطی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 4، شماره 13]
:: مهارت های مدیریتی رتبه بندی عوامل مدیریتی و حرفه ای باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی شهر کرمانشاه [دوره 3، شماره 8]
:: مهارت‌های ارتباطی ارتباط پرخاشگری با مهارت های ارتباطی منجیان غریق مرد شهر تهران [دوره 3، شماره 9]
:: مهارت‌های داوری ارائة مدل معادلات ساختاری تأثیر مهارت های ارتباطی بر مهارت های داوری و کارامدی داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 16]
:: مهارت‌‌های ارتباطی اعتباریابی و پایایی سنجی پرسشنامه های تعیین سطح مطلوب ارتباط و مهارت های مؤثر ارتباطی شش گانه [دوره 2، شماره 6]
:: نشاط سازمانی اثر نشاط سازمانی بر بهره وری کارکنان ادارة کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 5، شماره 16]
:: نظریه داده بنیاد. ارائه مدل توسعه فوتبال ایران با تأکید بر مقدمات حضور بانوان تماشاگر [دوره 7، شماره 26]
:: نظریه داده‌بنیاد طراحی مکانیزم مؤثر پیاده‌سازی برنامه‌های راهبردی در سازمان‌ها و فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 7، شماره 26]
:: نظریۀ داده‌بنیاد. ارائۀ مدل توسعۀ پایدار کارآفرینی ورزشی ایران از منظر تفکر استراتژیک براساس نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 8، شماره 29]
:: نقش دولت تحلیل عاملی نقش سیاسی دولت در اجرای سیاست خصوصی‌سازی صنعت ورزش [دوره 4، شماره 13]
:: نقشۀ راهبردی تدوین منظرها و نقشۀ راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد کارت امتیازي متوازن [دوره 5، شماره 19]
:: نگرش آزمون مدل ساختاری قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی بر مبنای سلسله‌مراتب ارزش- نگرش- رفتار [دوره 6، شماره 20]
:: نگرش سازمانی. تأثیر مهارت‌های ارتباطی و کاربرد فناوری اطلاعات در نگرش سازمانی اعضای هیأت علمی و مدعو تربیت بدنی آموزشکده‌های سما کشور [دوره 9، شماره 34]
:: نوآوری. تعیین سهم نسبی مؤلفه‌های مدیریت کوانتومی بر رفتارهای کارآفرینی کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 3، شماره 11]
:: نوآوری. تبیین مدل رفتار نوآورانۀ کارکنان فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29]
:: نوع‌دوستی تحلیل روابط بین رهبری خدمتگزار و اثربخشی درکمیتۀ ملی پارالمپیک [دوره 4، شماره 12]
:: نیات رفتاری. تبیین اثر تعدیل‌گر احساسات بر رابطة کیفیت خدمات ادراک‌شده و نیات رفتاری مشتریان باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 34]
:: نیروهای ستادی. بررسی وضعیت درس تربیت بدنی دورۀ اول ابتدایی با استفاده از ماتریسSWOT [دوره 3، شماره 11]
:: والیبال ارائة مدل توسعۀ گردشگری ورزشی در رویدادهای بین‌المللی ورزشی ایران در رشتۀ والیبال [دوره 4، شماره 13]
:: والیبال بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس ملی گرایی در ورزش [دوره 5، شماره 17]
:: وب‌سایت ورزشی. ارزیابی کیفی صفحات وب فدراسیون فوتبال از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 7]
:: ورزش مدلسازی ساختاری (SEM) مؤلفه های دیپلماسی ورزش در توسعة روابط بین الملل جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 16]
:: ورزش تدوین الگوی عوامل مؤثر بر استقرار مهندسی ارزش در ورزش (مطالعۀ موردی؛ ورزش شهرداری تهران) [دوره 9، شماره 32]
:: ورزش طراحی مدل ارزیابی مدیریت بازاریابی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 5، شماره 17]
:: ورزش بررسی مقالات بازاریابی ورزشی نشریات علمی- پژوهشی با استفاده از تحلیل استنادی و محتوایی [دوره 3، شماره 10]
:: ورزش تبیین نقش ورزش در توسعه اجتماعی ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 36]
:: ورزش تحلیل ساختار برنامه‌ها و نقش‌های کارکردی شبکه‌های تلویزیونی منتخب ورزشی [دوره 3، شماره 9]
:: ورزش بررسی و مقایسه نگرش متخصصان و مدیران ورزش در زمینه نقش ورزش همگانی و قهرمانی بر شاخص های توسعه اجتماعی [دوره 1، شماره 3]
:: ورزش شناسایی شاخص های کارآفرینی پایدار در ورزش [دوره 2، شماره 4]
:: ورزش ارائۀ یک مدل سه‌بعدی از چالش‌های توسعۀ تجارت الکترونیک در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 20]
:: ورزش شناسایی موانع محیطی و فردی زنان کارآفرین در ورزش و ارائه راهکارهای پیشنهادی [دوره 1، شماره 3]
:: ورزش نقش میانجی اخلاق حرفه ای در ارتباط ورزش با کیفیت زندگی کاری و عملکرد شغلی (مطالعه موردی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان) [دوره 9، شماره 35]
:: ورزش ارزیابی کاراییِ چابکی در شرکت¬های تولیدی ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 10]
:: ورزش طراحی مدل سواد اطلاعاتی، ورزشی و مدیریتی روسای فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 20]
:: ورزش بانوان. شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور [دوره 9، شماره 32]
:: ورزش برای همه اولویت‌بندی راهکارهای توسعۀ کارت تخفیف هواداران و مشتریان ورزشی با نظرسنجی از مشتریان، مجریان و زنجیرۀ تأمین [دوره 4، شماره 13]
:: ورزش تربیتی تحلیل تعامل راهبردهای توسعه ورزش تربیتی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 7، شماره 27]
:: ورزش تیمی مقایسۀ مدل حکمرانی در فدراسیون‌های ورزشی رشته‌های تیمی و انفرادی [دوره 6، شماره 22]
:: ورزش حرفه‌ای. تحلیل مؤلفه‌های اثرگذار در خصوصی‌سازی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 25]
:: ورزش دانشجویی. تدوین چارچوب توسعۀ ورزش دانشجویی از طریق رسانه [دوره 9، شماره 33]
:: ورزش دانشجویی. شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیرین در ورزش دانشجویی کشور و ارائۀ مدل [دوره 9، شماره 33]
:: ورزش زنان تعیین مولفه های فرهنگ ورزش قهرمانی زنان [دوره 10، شماره 37]
:: ورزش قهرمانی ارائه مدل نگهداشت نخبگان ورزشی ایران با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 11، شماره 43]
:: ورزش قهرمانی تحلیل عاملی قوت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدهای توسعة ورزش قهرمانی ایران [دوره 2، شماره 6]
:: ورزش قهرمانی مطالعه تطبیقی راهبردهای ورزش قهرمانی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب (انگلستان، استرالیا، کره جنوبی، کانادا ، قزاقستان و آفریقای جنوبی) با تأکید بر بازیهای المپیک (۱۹۹۶ـ ۲۰۱۶) [دوره 7، شماره 27]
:: ورزش قهرمانی مطالعه مدل ساختار ورزش ایران (مطالعه دلفی) [دوره 1، شماره 3]
:: ورزش قهرمانی بررسی موانع استعدادیابی در ورزش ایران [دوره 5، شماره 18]
:: ورزش قهرمانی. عوامل محیط درونی مؤثر بر توسعة ورزش قهرمانی زنان [دوره 8، شماره 31]
:: ورزش قهرمانی. الگوی CCR در تحلیل پوششی داده‌ها؛ شاخص ارزیابی کارایی هیئت‌های ورزشی در استان مازندران [دوره 9، شماره 34]
:: ورزش قهرمانی. تدوین راهبردهای رقابت‌پذیری و توسعۀ ورزش قهرمانی دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 9، شماره 32]
:: ورزش کشور. پیاده‌سازی مدیریت اخلاقی در ورزش کشور (نظریة داده‌بنیاد) [دوره 9، شماره 32]
:: ورزش گلستان نقش برگزاری المپیادهای ورزشی درون استانی در توسعة ورزش استان گلستان از دیدگاه مدیران و کارشناسان ورزش [دوره 5، شماره 17]
:: ورزش محله‌محور. شناسایی و رتبه‌بندی موانع توسعۀ ورزش همگانی محله‌های شهرستان اراک [دوره 9، شماره 33]
:: ورزش نخبگی کاربرد مدل معادلات ساختاری در برآورد اعتبار و روایی سازة پرسشنامة شاخص های موفقیت ورزشی [دوره 2، شماره 6]
:: ورزش و جوانان تبیین نقش راهبردهای مؤثر بر توسعۀ منابع انسانی، میزان کارآفرینی سازمانی و توسعۀ ‌سازمانی: مورد مطالعه کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور ایران [دوره 6، شماره 20]
:: ورزش همگانی بررسی عوامل و موانع مشارکت در ورزش همگانی و تفریحی در استان های ترک، کرد و لرنشین ایران [دوره 6، شماره 20]
:: ورزش همگانی راهبردها و پیامدهای همگانی شدن ورزش های تفریحی ایران [دوره 2، شماره 5]
:: ورزش همگانی ارائه مدل تصمیمات برون‌سپاری خدمات در زنجیره تامین ورزش همگانی با رویکرد نگاشت شناختی فازی [دوره 10، شماره 39]
:: ورزش همگانی. تحلیل عوامل بحران در ورزش همگانی [دوره 6، شماره 21]
:: ورزش همگانی. بررسی عوامل مؤثر بر حمایت مالی از ورزش همگانی ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 27]
:: ورزش همگانی. تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعة ورزش همگانی مبتنی بر رویکردهای جهانی [دوره 8، شماره 29]
:: ورزشکاران تدوین الگوی شکل‌دهی برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 8، شماره 29]
:: ورزشکاران تحلیل عوامل مؤثر بر گرایش ورزشکاران به سوء مصرف مواد مخدر پس از کناره گیری از ورزش [دوره 3، شماره 8]
:: ورزشکاران نخبه ارائه مدل گرایش به مهاجرت ورزشکاران نخبه جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 36]
:: ورزشکاران. ممیزی ارزیابی عملکرد در ورزش ایران با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 39]
:: ورزشکاران. تدوین الگوی رفتاری ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 6، شماره 23]
:: ورزشکار. آسیب‌شناسی رفتار مهاجرتی ورزشکاران ایران؛ رویکرد کیفی مبتنی بر نظریة کششی-رانشی [دوره 8، شماره 31]
:: ورزش. اولویت‌بندی و تحلیل دیدگاه مراجع عظام تقلید و اساتید سطوح عالی حوزۀ علمیه دربارۀ کارکردهای ورزش در جامعۀ ایرانی [دوره 7، شماره 24]
:: ورزش. ارائۀ نقشۀ اجرایی فدراسیون قایقرانی کشور براساس کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 30]
:: ورزش. شناسایی راهبردهای مؤثر بر دیپلماسی عمومی ایران از طریق ورزش و پیامدهای آن [دوره 8، شماره 31]
:: ورزش. طراحی مدل نظام جامع ارزیابی عملکرد هیأت‌های کشتی ایران [دوره 7، شماره 24]
:: ورزش. شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه‌های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 23]
:: ورزش. ارائه مدل پارادایمی مربیگری حرفه ای ورزش ایران [دوره 9، شماره 32]
:: ورزش. تبیین عوامل مؤثر بر تفریح در محل کار با رویکرد مردم‌نگاری [دوره 9، شماره 32]
:: ورزش. تدوین مدل اندازه‌گیری توسعۀ سازمانی فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 24]
:: ورزش. ساخت، روایی و پایایی پرسشنامة موانع استعدادیابی در ورزش ایران [دوره 8، شماره 28]
:: ورزش. ارزیابی کاراییِ چابکی در شرکت های تولیدی ورزشی مشهد [دوره 4، شماره 14]
:: ورزش. طراحی مدل بومی انتخاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ایران: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 8، شماره 29]
:: ورزش‌های پربرخورد بررسي نگرش، دانش و عملکرد داوران رشته‌هاي ورزشي پربرخورد در ارتباط با مسائل قانوني مرتبط با حرفۀ داوري [دوره 6، شماره 22]
:: ورزش‌های تفریحی آبی. مقایسة انگیزه های مشارکت زنان در ورزش های تفریحی آبی (مطالعة موردی : زنان استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 7]
:: ورزش‌های تیمی ارتباط رفتار مربیگری با جو اخلاقی تیمی در ورزشکاران تیمی لیگ برتر [دوره 3، شماره 8]
:: ورزش‌های رزمی تدوین برنامۀ راهبردی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 19]
:: ورزش‌های کوهستانی. شناسایی پهنه‌های مناسب مکانی و زمانی به‌منظور توسعۀ گردشگری ورزشی در مناطق کوهستانی استان خوزستان [دوره 9، شماره 33]
:: ورودی. ارزیابی کارآیی و تحلیل حساسیت فدراسیون‌های المپیکی ایران [دوره 7، شماره 26]
:: وزارت بهداشت. تدوین برنامۀ عملیاتی توسعۀ نظام سلامت با رویکرد تربیت بدنی و ورزش [دوره 8، شماره 28]
:: وزارت ورزش و جوانان طراحی و تحلیل الگوی بهره وری کوانتومی بر مبنای مهارت های غیر مادی کوانتومی به روش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 36]
:: وزارت ورزش و جوانان طراحی و تدوین مدل کارآفرینی ورزشی مبتنی بر رابطه منابع کارآفرینی سازمانی با خروجی های کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4]
:: وزارت ورزش و جوانان تحلیل مدیریت دانش در وزارت ورزش و جوانان با به کارگیری رویکرد ترکیبی SWOT-AHP [دوره 10، شماره 39]
:: وزارت ورزش و جوانان تدوین مدل ارتباطی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی با میانجی‌گری سرمایۀ اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 4، شماره 15]
:: وزارت ورزش و جوانان تأثیر رضایت شغلی بر تعهد عاطفی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4]
:: وزارت ورزش و جوانان تأثیر محیط قانونی بر اثربخشی مدیریت راهبردی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 18]
:: وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران. شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 36]
:: وزارت ورزش و جوانان. طراحی الگوی توانمندسازی روان شناختی مبتنی بر رابطة ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی نوآورانه در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 7]
:: وزارت ورزش و جوانان. آزمون مدل مفهومی تأثیر سبک‌های رهبری بر جانشین‌پروری در وزارت ورزش و جوانان ایران: نقش میانجی شایستگی مدیران [دوره 9، شماره 33]
:: وزارت ورزش. رابطۀ مدیریت الکترونیک منابع انسانی و توسعۀ خلاقیت سازمانی با اثربخشی منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگو [دوره 7، شماره 25]
:: وسعت. مطالعۀ پارامترهای تأثیرگذار بر محیط عمومی ورزش قهرمانی [دوره 6، شماره 23]
:: وضعیت آموزشی و پژوهشی بررسی دیدگاه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه پیام نور نسبت به وضعیت موجود آموزشی و پژوهشی این دانشگاه [دوره 1، شماره 1]
:: وضعیت اجتماعی – اقتصادی وضعیت اجتماعی – اقتصادی شرکت کنندگان در ورزش همگانی کلان شهرها (سیاست ها، راهکارها و شاخص های کنترل) [دوره 5، شماره 16]
:: وضعیت اجتماعی- اقتصادی. بررسی رابطۀ بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و انگیزۀ مشارکت به فعالیتهای ورزشی در بین جانبازان و معلولان استان چهارمحال و بختیاری [دوره 2، شماره 7]
:: وضعیت مطلوب. تعیین موقعیت استراتژیک و وضعیت موجود و مطلوب توانمندسازی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 7، شماره 24]
:: وفاداری بررسی تأثیر راهبرد‌های بازاریابی بر وفاداری به برند مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 9، شماره 32]
:: وفاداری ارتباط بین اخلاق حرفه‌ای فروشندگان لوازم ورزشی با شکل‌گيری روابط پايدار ميان مشتری و فروشنده [دوره 3، شماره 10]
:: وفاداری اثر کیفیت خدمات بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان و ارتقای جایگاه استراتژیک برند باشگاه‌های خصوصی: ارائۀ مدل [دوره 5، شماره 17]
:: وفاداری ارائۀ مدل تأثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجی‌گری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژۀ برند ادارۀ کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 4، شماره 15]
:: وفاداری به برند تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری عشق به برند و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 24]
:: وفاداری به برند. مدل ارتباطی شخصیت برند پوشاک ورزشی با تعهد، وفاداری و اعتماد به برند [دوره 8، شماره 31]
:: وفاداری مشتری تعیین ارتباط رگرسیونی ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان در ورزش [دوره 5، شماره 17]
:: وفاداری مشتری طراحی الگوی تاثیر نوآوری بر پیامد های میزبانی رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 35]
:: وفاداری نگرشی تحلیل ارتباط عِلی ارزش ویژة برند و وفاداری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 5]
:: وفاداری. آزمون مدل وفاداری برند و انواع مشتریان در صنعت پوشاک ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38]
:: وفاداری. رابطۀ بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعه‌های ورزشی [دوره 6، شماره 23]
:: وفاداری. تأثیر گرایش به بازار بر وفاداری مشتریان با توجه به کیفیت خدمات در پارک‌های آبی [دوره 4، شماره 14]
:: ویژگی‌های تداعی برند. شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد تداعی برند در لیگ‌های ورزشی «مطالعۀ موردی لیگ برتر فوتبال» [دوره 3، شماره 11]
:: ویژگی‌های شخصی تدوین مدل شایستگی مدیران ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان (یک مطالعۀ موردی) [دوره 5، شماره 19]
:: ویژگی‌های محیطی. تأثیر ویژگی‌های محیطی فضاهای ورزشی بر جذب مشتری؛ با توجه به مفهوم محیط¬های پاسخ¬ده (مطالعۀ موردی: مجموعۀ ورزشی انقلاب تهران) [دوره 3، شماره 11]
:: همانندسازی. اثر برند ورزشکار بر همانندسازی و اثربخشی صحه گذاری ورزشکار مشهور [دوره 6، شماره 21]
:: همانند‌سازی اثر ابعاد تصویر برند ورزشکار بر همانندسازی با ورزشکار [دوره 2، شماره 6]
:: هماهنگی. شناسایی ابعاد مؤثر در توسعۀ ملی شطرنج ایران [دوره 8، شماره 28]
:: همراستایی و همگرایی. ارزیابی معماری سازمانی ادارة کل ورزش و جوانان استان مازندران و ارائة الگو [دوره 8، شماره 28]
:: همکاری. ارتباط استقرار سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) با سبک‌های مدیریت تعارض مدیران آموزشی و اجرایی ورزش (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 8، شماره 28]
:: هم‌افزایی طراحی الگوی ارتباطی هم‌افزایی مدیران و توسعه فدراسیون‌های ورزشی [دوره 11، شماره 40]
:: هندبال ارزیابی نیات رفتاری تماشاگران لیگ برتر هندبال ایران بر اساس کیفیت کارکرد و نتیجه [دوره 4، شماره 13]
:: هندبال مدیریت استعداد در هندبال: شناسایی عوامل بکارگیری، توسعه و نگهداشت استعداد در ورزش هندبال ایران با رهیافت نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 40]
:: هندبال. مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر هویت برند ورزش هندبال در ایران [دوره 8، شماره 30]
:: هوادار شناسایی مؤلفه‌های محیطی مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 4، شماره 13]
:: هوادار تحلیل علی اثرگذاری مدیریت سوءاستفاده در ارزش ویژۀ برند باشگاه¬های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 10، شماره 38]
:: هواداران بررسی عوامل اثرگذار بر ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 1، شماره 3]
:: هواداران طراحی چارچوب مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال [دوره 7، شماره 27]
:: هواداران. ارائۀ الگوی نقش بازاریابی رابطه‌مند بر شخصیت برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه‌جامگان مشهد) [دوره 7، شماره 24]
:: هوادار. تدوین مدل درگیری هوادار در هم‌آفرینی ارزش برند لیگ برتر فوتبال [دوره 9، شماره 34]
:: هوش ارتباط بین هوش سازمانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 3، شماره 9]
:: هوش اخلاقی ارائة مدلی از تأثیر هوش اخلاقی بر اعتماد سازمانی و سلامت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 18]
:: هوش راهبردی پیش‌بینی بی تفاوتی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه از طریق هوش راهبردی مدیران [دوره 3، شماره 9]
:: هوش سازمانی تدوین مدل ارتباطی هوش چندگانه و هوش سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 1، شماره 3]
:: هوش سازمانی. تحلیل اثر سیستم مدیریت استعداد بر فرایند توانمندسازی کارکنان از طریق هوش سازمانی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 8، شماره 28]
:: هوش سیاسی. تأثیر هوش سیاسی بر انتخاب سبک‌های مدیریت تعارض (مطالعۀ موردی: مدیران فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 27]
:: هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی و کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 4]
:: هوش هیجانی - دو شغلی - تعهد سازمانی- معلمان تربیت بدنی پایش تاثیر هوش هیجانی بر تمایل به دو شغله بودن و تعهد سازمانی در معلمان تربیت بدنی منطقه 5 وزارت آموزش و پرورش تهران [دوره 11، شماره 41]
:: هوش هیجانی. تبیین الگوی ارتباطی هوش هیجانی، هوش اجتماعی و هوش شناختی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های ایران [دوره 4، شماره 14]
:: هویت برند تداعیات و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی در میان کارشناسان ادارۀ کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائۀ مدل ساختاری ارتقای ارزش ویژۀ‌ برند [دوره 5، شماره 19]
:: هویت برند تأثیرمؤلفه های هویت برند بر هم هویتی هواداران با برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 17]
:: هویت تیمی هواداران بررسی ارتباط هویت برند با هویت تیمی هواداران در تیم های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 16]
:: هویت تیمی. شناسایی استراتژی‎های مقابله‌ای هواداران در برابر تهدید هویت تیمی (مطالعه موردی: هواداران تیم فوتبال استقلال تهران) [دوره 10، شماره 39]
:: هویت تیمی. تحلیل و اولویت‌بندی عوامل موفقیت تعمیم برند باشگاه‌های فوتبال از دیدگاه خبرگان [دوره 6، شماره 23]
:: هویت جمعی ارتباط سرمایه های اجتماعی و فکری با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان استان های آذربایجان غربی و شرقی [دوره 1، شماره 3]
:: هویت شرکتی طراحی مدل مدیریتی هویت شرکتی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 4، شماره 15]
:: هویت مردانگی بررسي تفاوت هويت جنسيتي ورزشكاران زن و مرد حرفه‌ای كشور [دوره 3، شماره 8]
:: هویت وظیفه نقش ویژگی های اصلی شغل در برآورد تعلق شغلی داوران فوتبال ایران [دوره 3، شماره 9]
:: هویت‌یابی با تیم. بررسی رفتارهای شناختی و اجتماعی هواداران و تأثیر این رفتارها بر میزان اشتیاق آن‌ها برای حضور در ورزشگاه [دوره 9، شماره 34]
:: هیأت علمی عوامل اثرگذار بر اجرای مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 1، شماره 2]
:: هیأت‌های ورزشی موانع پیش روی استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع در هیأت‌های ورزشی استان بوشهر [دوره 3، شماره 8]
:: هیجان بررسی عوامل مشارکت افراد در شرط بندی های ورزشی (مطالعه موردی: ورزش فوتبال) [دوره 7، شماره 27]
:: 11 MAXQDA مدل ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان ازطریق روشMAXQ DA [دوره 7، شماره 27]
:: AHP. استراتژی‌های توسعۀ ورزش روستایی با تأکید بر ورزش‌های بومی و محلی (مورد مطالعه استان گلستان) [دوره 6، شماره 23]
:: mean and standard dev تأثیر تجربه برند بر درگیرکردن مشتری به برندهای ورزشی از طریق رضایتمندی و ارزش ادراک شده [دوره 11، شماره 40]
:: ‌ منابع انسانی در ورزش. الگوی کیفی چارچوب آموزش و توسعة مربيگري ورزشی [دوره 9، شماره 34]
رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی New Trends in Sport Management
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 23 queries by YEKTAWEB 4710